Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بوژیدار رادوشوویچ همچنان در کرواسی به سر می برد و در انتظار دریافت مطالباتش است تا بعد از آن به ایران بازگردد. دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که چند روز پیش با ارسال نامه ای به فیفا، وضعیت خود در خصوص عدم دریافت مطالباتش را به آن ها توضیح داده بود، حالا در جدیدترین استوری خود، تصویر یک ساعت شنی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی که احتمالا به نوعی تهدید باشگاه مبنی بر از دست رفتن زمان و به پایان رسیدن صبر گلر کروات است.

باید دید برنامه رسول پناه که این روزها ستاره های پرسپولیس را با حرف های لو رفته و رسمی اش یک به یک از پرسپولیس دور می کند برای حفظ رادو چیست. آیا اساسا اینکه پرسپولیس این روزها گلر دوم ندارد برای سرپرست باشگاه اهمیت دارد یا نه؟ 

کد خبر 559320 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اتفاقات شب گذشته در برنامه فوتبال برتر و اظهارات سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه قانون گل زده در خانه حریف در تقابل های رو در رو برداشته شده است، این موضوع با واکنش استقلالی ها همراه شد.

تا پیش از این تصور می شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می شودو

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش. #عدالت .»


حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است:

آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شود.

کد خبر 844978 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار یک استقلالی پس از استوری جنجالی
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • (عکس) استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی