Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کانون فرهنگی و هنری خاتم النبی (ص) شهر بن در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور مستمر خود در مساجد محله به منظور حفظ سلامتی مردم اقدام به ضدعفونی و گندزدایی می کنند.

«امید اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی و هنری خاتم النبی (ص) شهر بن در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور مستمر خود در مساجد محله به منظور حفظ سلامتی مردم اقدام به ضدعفونی و گندزدایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: این اقدام از اسفند سال ۹۸ با حضور جهادی اعضای کانون و با مشارکت سایر ارکان مسجد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: مشارکت با سایر نهادهای مردمی برای ضدعفونی و گندزدای مساجد و محله از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن است.

 

اکبری ابراز کرد: راه اندازی کارگاه تولید ماسک یکی دیگر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) شهر بن است که همچنان فعال است و روزانه ۸۰ عدد ماسک بهداشتی تولید می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی، گوشت متبرک نذری بین نیازمندان نیز یکی دیگر از برنامه های این کانون است که در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح مواسات و همدلی همچنان ادامه دارد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری خاتم النبی ص بن پیشگیری از کرونا ویروس مقابله با کرونا کانون فرهنگی هنری خاتم النبی مسجد النبی شهر بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش حماس هدف از این فراخوان را مقابله با تلاش صهیونیست های افراطی برای بی احترامی به محوطه مسجد الاقصی و برگزاری مراسم قربانی در داخل آن در روزهای یکشنبه و دوشنبه آتی دانست.

جنبش حماس تأکید کرد: ما از ملت فلسطین در کرانه باختری، اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و مدافعان و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی در بیت المقدس که اثبات کرده اند در خط مقدم دفاع از قبله و سومین حرم مسلمانان هستند، تقدیر نموده و جهاد و فداکاری آنها را ارج می نهیم.

این جنبش مبارز فلسطینی همچنین افزود: ما از تلاش این مبارزان برای ادامه راه دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی و مقابله با تلاش های فاشیستی کابینه رژیم اشغالگر و جنایتکاران جنگی در آن مانند بن گویر، در راستای توهین به مسجد الاقصی حمایت می نماییم و از امت اسلامی و همه آزادگان در سراسر جهان می خواهیم با هر ابزار و روش ممکن از مسجد الاقصی، بیت المقدس و غزه و مبارزه مشروع ملت فلسطین تا پایان تجاوزگری رژیم اشغالگر و دستیابی فلسطینی ها به حقوقشان و آزادی سرزمین و مقدساتشان دفاع نمایند.

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه