Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد شهرجردی گفت: توانمندسازی و اشتغال زایی برای جوانان مستعد در استان و ارتقا سطح مهارتی از جمله اهداف برگزاری دوره‌های مرکز هنرهای رقومی سپاه استان مرکزی است.

وی ادامه داد: توجه ویژه به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان و مستعد امروز یکی از وظایف مهم دستگاه‌های متولی در این امر است که باید با برنامه ریزی مناسب دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون روابط عمومی سپاه روح الله افزود: ارائه برنامه‌های آموزش و افزایش مهارت در راستای گسترش فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی به ویژه نسل جوان می‌تواند در پیشگیری از تهدیدات اجتماعی و همچنین پیشرفت جامعه تأثیرگذار باشد.

شهرجردی با بیان اینکه شرایط امروزی جامعه و گسترش تکنولوژی‌های جدید و نو، نیازمند حمایت‌ها بیشتر متولیان این امر و تشویق مخاطبان برای حضور و ارتقا مهارت در این زمینه خواهد بود.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله اظهار کرد: مرکز هنرهای رقومی سپاه روح الله برای اولین بار دراستان مرکزی با تلاش جمعی از جوانان بسیجی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی پویانمایی در بخش‌های مختلف کرده که فرصت مناسبی برای یادگیری و ارتقا سطح مهارتی جامعه هدف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان دوره بدون داوری وارد مرحله پیش شتاب دهی (مرکز نوآوری امید) می‌شوند و می‌توانند از خدمات و مزایای آن استفاده کنند، افزود: در پایان دوره افراد توانمند و برگزیده توسط شرکت فارابی یار علم و اندیشه مستقر در پارک علم و فناوری استخدام می‌شوند.

گفتنی است این دوره با مشارکت و پشتیبانی معاونت فرهنگی و هنری سپاه روح الله استان مرکزی و مراکز مرتبط دیگر برگزار می‌شود.

کد خبر 5053993

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک پارک علم و فناوری سپاه روح الله استان مرکزی بسیج رسانه کارگاه آموزشی انیمیشن ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی هفته ناجا مشهد سپاه روح الله استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، گفت: در حال حاضر بیش از ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه را موثر دانست و اظهار داشت: هر چه میزان تعامل و هم‌افزایی امام جماعت مساجد با پایگاه بسیج بیشتر باشد، توانایی، بالندگی و خروجی آن مسجد و پایگاه بیشتر است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: مردم سرمایه اصلی این انقلاب هستند و همه در هر لباس و قشری باید با تمام وجود برای خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

وی افزود: وجود و حضور بسیج در آزمون‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی موجب پویایی و نشاط نظام شده و دشمن در ضربه زدن به آن ناکام مانده است. بر این اساس تقویت بیش از پیش پایگاه‌های بسیج از سوی مراکز مرتبط با مساجد به ویژه حوزه های علمیه موجب اثرگذاری بیش از پیش در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل توجهی خواهد کرد.

موحد با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج و به ویژه گروه‌های جهادی در ایام کرونا به خوبی نقش همدلی و روحیه جهادی خود را ایفا کردند، تصریح کرد: حوزه و بسیج مردمی نشان دادند که در بزنگاه‌های بحران دوشادوش هم می‌توانند بر مشکلات جامعه و کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرینی ارزشمندی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوره های آموزشی موسسه تحقیقات دیم برای ۵هزار نفر
  • بازار قدیم بوشهر کجاست؟ + نکات بازدید از بازار قدیم بوشهر
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است