Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، گروه‌های سیاسی بحرین طی بیانیه‌‌ای مشترک بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده و خواستار لغو این توافق شدند.

در این بیانیه با اشاره به تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث هزاران واحد مسکونی در سرزمین‌های اشغالی، آمده است که جای تعجب دارد که هم‌زمان با اعلام چنین اخباری، منامه اقدام به امضای توافق سازش با رژیم صهیونیستی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های بحرینی با تاکید بر این‌که رژیم صهیونیستی غاصب و اشغالگر است، خواستار همراه شدن نظام سیاسی بحرین با مردم این کشور و لغو توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: توافق سازش رژیم صهیونیستی و بحرین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نتانیاهو اظهار داشت: «ما به زودی حملات بیشتری را علیه حماس انجام خواهیم داد و آنها بسیار دردناک خواهند بود.»

منابع خبری روز شنبه شب از تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر «تل‌آویو» مقابل ساختمان وزارت جنگ این رژیم خبر دادند.

بر اساس این گزارش، معترضان برگزاری انتخابات زود هنگام و تلاش برای بازگردادن اسرا را خواستار شدند.
وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز نوشت، تظاهرکنندگان در میدانیی در تل‌آویو تجمع و علیه دولت اعتراض کردند و در عین حال خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و توافق برای آزادی اسرا شدند.

بسیاری از معترضان تابلوهایی را علیه بنیامین نتانیاهو حمل می‌کنند.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز جنگ در غزه تاکنون ۴۸۳ نفر نیز در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

مبارزه مسلحانه جوانان فلسطینی به خصوص در استان‌های شمال کرانه باختری از جمله جنین، نابلس و طولکرم موجب شده است تا ارتش اسرائیل بخشی از ظرفیت خود را برای کنترل اوضاع این مناطق به کار گیرد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که امدادگران فلسطینی موفق به کشف یک گور دسته‌جمعی حاوی پیکر ۵۰ شهید در محوطه بیمارستان «الناصر» در شهر خان یونس شده‌اند.

در تحولی دیگر، هزاران شهروند ترکیه روز یکشنبه در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمده و با محکوم کردن رژیم اسرائیل پایان محاصره غزه را خواستار شدند.

کد خبر 846189 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس
  • ژنرال سابق صهیونیست: حقیقتا شکست خوردیم
  • درخواست صهیونیست ها برای کناره گیری نتانیاهو
  • ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند