Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@20:47:44 GMT

کل کل با کی‌روش به خاطر رئال و بارسا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۱۲۹

کل کل با کی‌روش به خاطر رئال و بارسا

هاشم بیک زاده عاشق مسی و بارسلوناست. او هم جزو طرفداران دو آتیشه این تیم است.

به گزارش شریان نیوز،در آستانه بازی شنبه شب، هاشم ابتدا درباره مسی حرف می‌زند: «خدا را شکر از تیم جدا نشد. مسی یک ابرستاره است و حیف بود که بارسا این بازیکن را از دست دهد. البته به نظرم مسی امسال تحت تاثیر اتفاقاتی بوده که پیش از فصل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می خواست از باشگاه جدا شود. مدیریت بارسا باید بهتر عمل می‌کرد. مسی کم بازیکنی نیست که با او وارد چالش و دعوا شوند. به نظرم بارسا باید همیشه بهترین شرایط را برای این بازیکن مهیا کند. این اختلافات باعث شده تا مسی یک مقدار از آن اوجش فاصله بگیرد ولی ما بارسایی‌ها امیدوار هستیم تا دوباره این بازیکن را کاملا آماده ببینم. آنوقت است که دیگر بارسا قابل مهار نخواهد بود.»


او درباره بازی شنبه چنین نظری می‌دهد: «دوست دارم بارسلونا ببرد. نمی‌خواهم قبل از بازی کری خوانی کنم. دو تیم باخت بد در لالیگا داشتند و این اصلا خوب نبود ولی بارسا که با برد خوب لیگ قهرمانان دوباره خیلی روحیه گرفته. من که خیلی امیدوارم ما برنده الکاسیکو باشیم. البته این را بگویم مسابقه‌ای که بارسا در لیگ به ختافه باخت، اتفاقی بود. در آن بازی باید تیم سه گل می زد.» 
هاشم در پاسخ به این سوال که با چه کسی بیشتر سر این بازی کری داشت، می گوید: «با کارلوس کی‌روش. او رئالی است دیگر. یادم هست با تیم ملی در اردوی اتریش بودیم. دو تیم همان زمان بازی کردند. کلی برای کی روش کری خواندم ولی آخرش باختیم! کی روش بعد از بازی کلی اذیتم کرد.»

منبع: شریان

کلیدواژه: کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2