Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@12:03:34 GMT

سود هر سهم "دسبحا" افزایشی بود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۱۶۸

سود هر سهم 'دسبحا' افزایشی بود

گروه دارویی سبحان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۸۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش یک هزار و ۹۶۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد. به گزارش پول نیوز، گروه دارویی سبحان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه دارویی سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۶۰۳ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس ۱۸۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش یک هزار و ۹۶۷ درصدی برخوردار است.
این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۷۱ درصد نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۸۴۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرده است.
یادآوری می‌شود "دسبحا" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۹ ریال و سود خالص را ۲۴ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال قید کرده است.
همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه دارویی سبحان در دوره یاد شده، با افزایش ۹ هزار و ۵۰۴ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال به ۷۲ هزار و ۶۹۴ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۲۴۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال معادل ۵ هزار و ۴۴ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال محاسبه شد.
"دسبحا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۴۰ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال به مبلغ معادل ۷۴۵ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۰۵ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد.
گروه دارویی سبحان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سود انباشته سرمایه سهم میلیون ریال یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شاخص منفی افزایشی طی تعطیلات نوروز در حوزه علوم پزشکی سمنان چیست؟

قدس گفت: ۶۰۰ مورد واکسن هاری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ به دلیل گزش سگ‌های ولگرد به افراد تزریق شد.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود بخش‌های مسوول در ساماندهی و اتلاف سگ‌های ولگرد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همراهی کنند.

وی اضافه کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان(اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵) از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۲ هزار ماموریت داشت که از این تعداد، یکهزار و ۶۰۰ مورد ماموریت حوادث ‌غیرترافیکی و ۴۰۰ مورد ماموریت حوادث ترافیکی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت همچنان افزایشی است
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است/ مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • روند افزایشیِ ورورد گردشگر به اصفهان ادامه دارد
  • تنها شاخص منفی افزایشی طی تعطیلات نوروز در حوزه علوم پزشکی سمنان چیست؟