Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیام تبریک هفته تربیت بدنی گفت: باید بخشی از اعتبارات حوزه سلامت به ورزش اختصاص یابد تا به پیشگیری در حوزه‌های مختلف و عدم بروز آسیب‌های جدی در این بخش کمک شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزش، به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می شود و می تواند ضامن شادابی و سلامتی جسم و روح باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

براین اساس باید بخشی از اعتبارات حوزه سلامت به ورزش اختصاص یابد تا به پیشگیری در حوزه‌های مختلف و عدم بروز آسیب‌های جدی در این بخش کمک شود.

بی شک امروز مسئولیتی سنگین و خطیر متوجه جامعه ورزش جوانان است و تنها با تلاش و همت بالا می توان با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که در حرکت پرشتاب ورزش وقفه ایجاد می‌کنند، به سوی اهداف توسعه ورزش حرکت کرد.

اینجانب هفته تربیت بدنی و ورزش را به تمامی ورزشکاران و قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان، رؤسا، دبیران و هیئت های ورزشی شهرستان های کرمان و راور تبریک گفته، از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت می نمایم.

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پورابراهیمی هفته تربیت بدنی محمدرضا پورابراهیمی دکتر پورابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: دولت اعتبارات خاصی را در اختیار استان های کم برخوردار مشابه سیستان و بلوچستان برای ساخت و ساز مدارس قرار داده است و خیرین نیز با همراهی خود حضور پررنگی در این حوزه داشته اند.

میثم لک زایی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان افزوده شده است و استان رتبه اول را در تعداد پروژه آموزشی و تحویل کلاس در کشور  از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۲۰۰ پروژه آموزشی با تعداد ۴ هزار و ۳۶۳ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۳۷۸ هزار و ۶۱۸ مترمربع احداث و تکمیل شده است.

لک زایی گفت: ۴۵۵ پروژه آموزشی با تعداد یک هزار و ۲۳۳ کلاس درس به صورت مردمی و ۵۰۳ پروژه آموزشی با تعداد ۲ هزار و ۱۰۹ کلاس درس به صورت مشارکتی و مابقی به صورت دولتی احداث و تکمیل شده است.

وی بار دیگر با قدردانی از حضور پررنگ و اثربخش خیرین مدرسه ساز در استان، گفت: تعهد خیرین نیک اندیش در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد سه برابری داشته است.

لک زایی به اشاره به احداث و اجرای شبکه موتورخانه مرکزی در مدارس جهت استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی کلاس درس، اظهار کرد: علاوه بر آن، بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه اسپیلیت و کولر گازی جهت نصب و راه اندازی در کلیه نقاط استان از محل اعتبارات ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تاکنون تهیه و در کلاس درس نصب شده است.

لک زایی در خصوص توزیع تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی در بین مدارس نیز گفت: ۵۹ هزار نفر دانش آموز تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در سال ۱۴۰۲ توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزش می تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند
  • خطر ناباروری با این نوع از رژیم‌های لاغری
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم
  • فایده بلندمدتِ جنب‌وجوش و تحرک در نوجوانی
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است