Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@23:29:36 GMT

جشن وحدت در شهرستان‌های غرب گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۳۱۶

جشن وحدت در شهرستان‌های غرب گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام مهدوی از برگزاری برنامه های مختلف از جمله جشن وحدت در سه شهرستان آستارا، تالش و رضوانشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز( پنج‌شنبه، 1 آبان ) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام خجسته ربیع الاول اظهار داشت: ایام فرخنده میلاد پیامبر (ص) هفته وحدت نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه وحدت و اخوت در بین اقوام مختلف کشور حاکم است، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با ترفندها و توطئه های مختلف درصدد ایجاد تفرقه بین اقوام ایرانی بودند که با وحدت و هوشیاری ملت موفق نشدند.

 

حجت الاسلام مهدوی اذعان کرد: در شهرستان‌های رضوانشهر، آستارا و تالش شیعه و سنی در کنار هم در حال فعالیت هستند و هیچ گونه تفرقه ای باهم ندارند.

 

وی به برنامه های مشترک شیعه و سنی همزمان با هفته دولت اشاره و خاطرنشان ساخت: ایراد سخنرانی با محوریت وحدت، دیدار با ایثارگران و فعالان حوزه سنی و شعیه، دیدار و نشست با علمای اهل سنت، محفل انس با قرآن، تجلیل از فعالین و علمای اهل سنت از اهم برنامه های هفته وحدت در استان است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان افزود: نشست با موضوع ازدواج و خانواده، چالش های جامعه اعتیاد و فضای مجازی، برگزاری رزمایش فرهنگی مقابله با صهیونیست دشمن مشترک اسلام و مسلمین و برگزاری شب شعر با موضوع وحدت از دیگر برنامه های قابل اجرا در این ایام است.

 

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: جشن وحدت در مناطق مختلف شهرستان های آستارا، تالش و رضوانشهر برگزار می شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان به بحران کرونا ویروس و ادامه دار شدن شیوع بیماری اشاره و خاطرنشان ساخت: برنامه های هفته وحدت با نظارت ویژه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیعه و سنی هفته وحدت جشن حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، پویش سفره‌های کریمانه در محلات منازل و مساجد، شب قرآنی کریمانه. شب شعر و مشاعره کریمانه، ایستگاه کریمانه سرپرستی ایتام، رزمایش بسته‌های معیشتی کریمانه، بازارچه خیریه کریمانه، مسابقات قرآنی و فرهنگی کریمانه و مراسم پایانی جشنواره از جمله برنامه‌های جشنواره که از اول ماه مبارک رمضان تا ۱۶ رمضان برگزار خواهد شد..

اولین برنامه جشنواره با حضور مردم و مسؤولان. قاریان. مداحان و شاعران آئینی با سخنرانی امام جمعه شهرستان جم در روستای سرچشمه برگزار شد.

کد خبر 6063252

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • کارناوال شادی و عروسکی عید نوروز در بندرانزلی برگزار شد
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ابعاد مختلف ماه مبارک رمضان، وحدت و تقریب را میان امت اسلامی پررنگ می کند