Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد در بعضی قراردادهای باشگاه استقلال بازنگری انجام خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خبری درباره دروازهبان سوم استقلال منتشر شد که قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر با این تیم تمدید کرده است. این در حالی است که این دروازه بان چندی پیش و در دوره ریاست احمد سعادتمند قرارداد خود را تمدید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال معتقد است قراردادهایی که در دوره‌ی قبلی بسته شده نامتعارف بوده و باید مجددا بررسی شود.

گفتنی است پیش از سفر استقلالی‌ها به قطر و در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان قراردادشان به اتمام رسیده بود و وضعیت آبی‌ها برای سفر به قطر نامشخص بود، تعدادی از بازیکنان (در حدود ۸ الی ۹ نفر) قراردادشان را شبانه تمدید کردند تا تیم بدون مشکل به قطر برود. در همان زمان هم عنوان میشد که قراردادهایی که مدیریت وقت با بازیکنان بسته بسیار سنگین است و می‌تواند در آینده آبی‌ها را دچار مشکل کند.

احمد سعادتمند پس از حذف استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان و مشکلاتی که با هیئت مدیره داشت از کار خود برکنار شد و حالا احمد مددی که به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده بر ادعاهای مطرح شده صحه گذاشته است.

مددی در همین خصوص گفت :

متأسفانه در برخی از قراردادهای قبلی، عرف و استانداردهای قرارداد رعایت نشده است. چاره‌ای نداریم جز اینکه بخشی از قراردادها را بازنگری کنیم. تلاش خواهیم کرد در فضای حرفه‌ای و پس از مذاکرات مجدد، نسبت به اصلاح قراردادها اقدام کنیم. بحث اصلاح قراردادها را از حسین پورحمیدی، دروازه‌بان استقلال آغاز کردیم. متأسفانه قرارداد قبلی او مناسب نبود و نجومی بود. دغدغه‌های باشگاه را به او و مدیربرنامه‌هایش گفتیم و آنها واقعیت را متوجه شدند. وقتی با پورحمیدری و مدیربرنامه‌هایش صحبت کردیم، پذیرفتند که قرارداد بازنگری شود. امیدوارم قرارداد سایر بازیکنان را نیز در فضای حرفه‌ای بازنگری کنیم.

 

اگرچه سرپرست استقلال توانسته قرارداد دروازه‌بان سوم باشگاه را دچار تغییر و از مبلغ قرارداد او کسر کند اما درباره سایر بازیکنان به نظر نمی‌رسد کار به همین آسانی باشد. بازیکنانی که خود را جزو عناصر اصلی باشگاه می‌بینند و احتمالا مقدار قرارداد و ارزش خود را همانقدر می‌دانند و باشگاه نیز موظف است به تعهدات خود پایبند باشد. این موضوع علیرغم هشدارها می‌تواند در آینده کار باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات بازیکنانش را سخت‌تر از گذشته کند و بدهی‌های این باشگاه را بیش از پیش انباشته کند.

باید منتظر ماند و دید سرپرست باشگاه استقلال تا چه اندازه می‌تواند در این هدف که به نظر آسان نمیرسد موفق باشد. چه آنکه اگرچه طبق گفته مددی قراردادهای بازیکنان خارج از عرف است، اما بازیکنی مانند علی کریمی حتی با همان شرایط هم راضی به تمدید قرارداد نشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد مددی احمد مددی استقلال تهران لیگ برتر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد

رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته دچار مصدومیت شد در این فصل تا این جای کار نتوانست برای استقلال به میدان برود، اما پول خود را کامل خواهدگرفت.

ماجرا از این قرار است که استقلال نام وی را از فهرست خارج کرده است و او اکنون در تمرینات حضور دارد ولی نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود و همین موضوع باعث شده است این بازیکن پول قرارداد این فصل خود را دریافت کند و به واقع استقلال به بازیکنی که در فهرست حضور ندارد باید پول بدهد.

اینکه باشگاه با وی بر سر دریافتی توافقی داشته است یا خیر مشخص نیست، اما احتمال می‌رود بخشی از قرارداد این بازیکن با توافق کسر شود و برای فصل آینده قراردادی جدید منعقد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!