Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@16:13:04 GMT

رشد 4درصدی خرید تضمینی چای

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۳۵۸

جهان ساز از رشد ۴ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای خبر داد و گفت: ۱۳۰ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است. ناطقان: حبیب جهان ساز رئیس سازمان چای از رشد ۴ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای خبر داد و گفت: بنابر آخرین آمار ۱۳۰ هزار تن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۵۱۰ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: تاکنون ۴۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده و مابقی پس از تامین اعتبار به حسابشان واریز می‌شود.

به گفته جهان ساز، ۴۶ درصد برگ سبز چای خریداری شده درجه یک و ۵۶ درصد درجه ۲ است که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک تا ۲ درصد میزان برگ سبز درجه یک رشد داشته است.

رئیس سازمان چای با بیان اینکه حداقل ۳۰ درصد نیاز کشور در داخل تامین می‌شود، گفت: تاکنون ۳۰ هزار تن چای خشک استحصال شده و پیش بینی می‌شود که آمار نهایی برداشت به ۱۳۲ هزار تن برسد.

جهان ساز از ثبات قیمت چای نسبت به ۲ ماه گذشته در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو چای خشک با نرخ ۴۰ تا ۶۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، هر چند ممکن است چای با کیفیت‌تر با نرخ‌های بالاتری هم عرضه شود.

او از بهبود وضعیت فروش چای در فصل زمستان خبر داد و گفت: چای مشمول قیمت گذاری نیست و مسئولان ذی ربط باید بر اختلاف عمده فروشی و خرده فروشی نظارت کنند.

رئیس سازمان چای در پایان درباره آخرین وضعیت صادرات چای گفت: بنابر آمار از ابتدای سال، ۳ هزار و ۳۰۰ تن چای صادر شده است، اما به طور کلی عمده چای تولیدی در کشور مصرف می‌شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: رشد خرید ، خرید تضمینی ، چای

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رشد خرید خرید تضمینی چای خبر داد و گفت خرید تضمینی برگ سبز چای جهان ساز هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با هدف بررسی و نظارت بر روند خرید گندم از کشاورزان شادگان کار خرید تضمینی گندم در سه مرکز دهستان حسینی، آبشار و دارخوین انجام می‌شود.

فرماندار شادگان اظهار کرد: آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار مزارع در این شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی به مشکلات حمل و نقل گندم در شهرستان شادگان اشاره کرد و افزود: با مدیریت مجموعه‌های دست‌اندرکار با انعقاد جلسات مختلف و بازدیدها و بازرسی‌هایی که از سوی فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره غله و تعاون روستایی انجام شد در صدد رفع موانع حمل و نقل در مراکز خرید تضمینی گندم هستند.

صالح زاده بیان کرد: امیدواریم پایان برداشت پایان سال زراعی پاییزه و با خرید تضمینی که در سطح مراکز شهرستان شادگان انجام می‌شود، در شهرستان برداشت قابل توجهی صورت بگیرد و در آینده نزدیک شاهد جشن پایان برداشت گندم سال زارعی باشیم.

کد خبر 6085272

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی