Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، غلامرضا هوایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: به رغم کار‌های زیاد انجام شده در بحث خدمات و توسعه زیربنا‌ها در راز و جرگلان، اما این شهرستان هنوز دارای مشکلات فراوانی است.

هوایی نبود بیمارستان را از مشکلات اصلی راز و جرگلان عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان جانمایی و نقشه‌های لازم را تهیه کند تا برای آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در این منطقه هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی حداکثر زمان برای ایجاد بیمارستان را دو ساله عنوان کرد و گفت: یک درمانگاه دولتی و داروخانه باید به طور شبانه روزی پاسخگوی نیاز‌های مردم راز و جرگلان باشد.

بیشتر بخوانید

ده پروژه بزرگ عمرانی خراسان شمالی منتظر مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

محور‌های ارتباطی شهرستان راز و جرگلان از دیگر مباحث این نشست بود که معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در این خصوص گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقاط حادثه خیز محور اصلی ارتباطی این شهرستان را ارزیابی کند تا قبل از فصل بارندگی عملیات ترمیم و تعریض جاده شروع شود.

هوایی با تاکید بر کمک به مدیریت شهری، افزود: هر شهرداری یک پروژه عام المنفعه برای استفاده مردم را تعریف کند تا کار شروع و تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

تقویت شبکه ارتباطی و اینترنت از دیگر مطالبات مسئولان و مردم شهرستان راز و جرگلان بود که هوایی در این خصوص با تاکید بر رسیدگی به این درخواست، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا برای دسترسی راحت‌تر دانش آموزان به کلاس‌های درسی باید نقاط اصلی جمعیتی از سرعت بالایی از اینترنت برخوردار باشند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تقویت شبکه ارتباطی احداث بیمارستان خراسان شمالی راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد