Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@20:28:23 GMT

وضعیت نامشخص بازیکنان خارجی‌های پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۴۷۸

وضعیت نامشخص بازیکنان خارجی‌های پرسپولیس

در حالی که یک هفته تمرینات تیم پرسپولیس آغاز شده است اما دو بازیکن خارجی این تیم در تمرینات شرکت ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در شرایطی که یک هفته از شروع تمرینات پرسپولیس گذشته است اما هنوز تکلیف بازیکنان خارجی پرسپولیس نامشخص است.

بشار رسن اصرار شدید به ترک پرسپولیس و پیوستن به تیم القطر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن عراقی پرسپولیس نمی‌خواهد پیشنهاد 3 میلیون دلاری خود را از دست بدهد به همین خاطر تمایل به جدایی از این تیم دارد، البته باشگاه پرسپولیس مخالف جدی این جدایی است و هنوز با این بازیکن به توافق نرسیده است. در حال حاضر بشار در عراق حضور دارد و کارهای مربوط به جدایی از تیم پرسپولیس را به مدیر برنامه‌هایش در ایران سپرده است.

بوژیدار رادوشویچ هم دیگر بازیکن خارجی پرسپولیس است که هم‌اکنون در کشور خودش به سر می‌برد و به باشگاه پرسپولیس پیغام داده است در صورتی که باشگاه حقوق 5 ماهه این بازیکن را پرداخت کند،به ایران بازمی‌گردد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن بوژیدار رادوشویچ تیم القطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش

آفتاب‌‌نیوز :

 تمرینات استقلال برای بازی حساس هفته بیست و چهارم برابر شمس آذر قزوین در حالی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار می‌شود که کوین یامگا، ستاره محبوب هواداران استقلال در تمرینات آبی پوشان حاضر می‌شود.

یامگا که پس از مصدومیت دردناک و ناراحت کننده در نیم فصل نامش از فهرست آبی‌ها خارج شد و بسیاری نگران بازگشت دوباره این بازیکن به زمین چمن بودند، حالا درحالی در تمرینات تیمش به‌صورت اختصاصی مشغول تمرین شده که صرفا، حضور او به تنهایی به افزایش روحیه بازیکنان منجر می‌شود.

یامگا علاوه‌بر محبوبیت روی سکوها، در بین بازیکنان و کادر فنی استقلال هم محبوبیت بالایی دارد و آن‌ها امیدوارند با کسب قهرمانی در پایان این فصل، جشن قهرمانی لیگ بیست و سوم را با ستاره فرانسوی تیم‌شان تقسیم کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟