Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوانی مدیرکل دامپزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه طرح پایش پرندگان زمستان گذران در تالاب‌ها، آبگیر‌ها و آببندان‌های استان از اوایل مهر آغاز و همچنان ادامه دارد، گفت: موردی از بیماری از جمله ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تا کنون در پرندگان مهاجر و دیگر طیور استان مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طرح پایش پرندگان مهاجر با هماهنگی و مشارکت اداره کل محیط زیست مازندران به صورت هفتگی انجام می‌شود، افزود: در صورت مشاهده علائمی همچون بی حالی و تلفات در میان پرندگان مهاجر نمونه برداری، کنترل و بررسی پرندگان زمستان گذران انجام می‌شود. بیشتر بخوانید: پایش مستمر پرندگان مهاجر در مازندران/هنوز موردی از بیماری مشاهده نشده است رضوانی با بیان اینکه احتمال ورود ویروس جدید از طریق مهاجرت پرندگان زمستان گذران به مازندران وجود دارد، گفت: توجه به هشدار‌های کارشناسان محیط زیست و دامپزشکی و با رعایت نکات بهداشتی می‌توان از ایجاد تلفات در جوامع انسانی و صنعت طیور کشور پیشگیری کرد.
مدیرکل دامپزشکی مازندران به روستائیان و دهیاران مازندران هشدار داد: در صورت مشاهده مورد مشکوک در بین طیور خود سریعا مورد را به ادارات دامپزشکی محل سکونت خود گزارش کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی مازندران آنفولانزای فوق حاد پرندگان مهاجر محیط زیست مازندران پرندگان مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا سرهنگ "پیمان کرمی "اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کرمی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است.

کد خبر 845613 برچسب‌ها خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • بازگشت فلامینگو ها پس از چند سال به تالاب گاو خونی