Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-18@14:20:17 GMT

نرخ رسمی ۱۸ ارز کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۵۵۷

نرخ رسمی ۱۸ ارز کاهش یافت

امتداد - بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنج شنبه یکم آبان ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر پوند انگلیس با ۶۳۸ ریال افزایش به قیمت ۵۵ هزار و ۱۴۰ ریال و هر یورو نیز با کاهش ۱۲ ریالی، ۴۹ هزار و ۷۳۹ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۳۲۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۹۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۴۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۸۴ ریال، روپیه هند ۵۷۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۴۷۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۸۹۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۱۰۶ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۸۸۷ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۹۲۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و  ۵۶۲ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۳۷۵ ریال، روبل روسیه ۵۴۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۷۷۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۶۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۲۸۰ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۴۲۵ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۷۹۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۳۰۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۱۴۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۲۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و یک ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۷۹۰ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۶۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۴۹۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۴۳۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۷۱ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا چند دلار شد؟

قیمت طلا امروز چهارشنبه (۱۷ آوریل) ثابت ماند زیرا تقاضا برای طلا در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تا حدی فشار ناشی از بازدهی بالاتر خزانه داری آمریکا را جبران کرد.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۲۹ سنت رسید و هر اونس طلای آمریکا با ۰.۳ درصد کاهش به ۲۳۹۹ دلار و ۶۰ سنت رسید.

معیار بازدهی خزانه‌داری ۱۰ ساله ایالات‌متحده در نزدیکی بالاترین رقم پنج ماهه جلسه قبل در نوسان بود زیرا بازارها ارزیابی کردند که فدرال رزرو چقدر سریع ممکن است برای کاهش نرخ بهره در سال جاری حرکت کند.

مقامات ارشد بانک مرکزی ایالات‌متحده از جمله جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، از ارائه هرگونه گزارش در مورد زمان کاهش نرخ بهره اجتناب کردند و اعلام کردند که سیاست پولی باید برای مدت طولانی‌تری محدودکننده باشد. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

باریک گلد، معدنچی کانادایی گزارش داد که تولید اولیه طلا در سه ماهه اول کمتر از حد انتظار بوده است. بورس آتی شانگهای محدوده معاملات و نسبت حاشیه برخی از قراردادهای آتی فلزات از جمله مس و طلا را افزایش خواهد داد.

طبق گزارش رویترز، صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که اقتصاد جهانی برای یک سال دیگر با رشد آهسته اما ثابت در نظر گرفته شده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۸.۱۷ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با ۰.۴ درصد کاهش به ۹۵۲.۹۳ دلار رسید و پالادیوم ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۱۰۱۷ دلار و ۲۵ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات
  • ادامه کاهش نرخ ارز در بازار
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • آیا امکان افزایش مهریه بعد از عقد وجود دارد؟
  • تنش منطقه‌ای، عامل تحریک نرخ ارز در بازار غیر رسمی
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات