Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - چهلمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن در راستای بهره مندی اقشار جامعه از نیات خیرخواهانه سپرده گذاران بانک برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از بانک مسکن- هیبنا، چهلمین مراسم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مربوط به سال ۱۳۹۸ با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه‌کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عضو هیات مدیره بانک و نیز برخی مدیران امور، روسا و کارشناسان ادارات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، جعفر آقا ملائی عضو هیات مدیره بانک مسکن مدت سپرده پذیری این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه را از ابتدای مردادماه ۹۸ تا پایان تیرماه ۹۹ دانست.

وی تصریح کرد: طی این دوره تعداد ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۱۸ حساب از حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن حایز شرایط لازم برای قرعه‌کشی بودند که از این تعداد، ۲۸۵ هزار و ۵۳۲ فقره مشمول دریافت جایزه خواهند شد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به تسهیلات پرداخت‌شده از منابع این حساب‌ها بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، حوادث غیرمترقبه، اشتغال‌زایی، مشاغل خانگی مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق ایثارگران وزارت تعاون، سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن و پرداخت مشارکت به سی زدگان ازجمله این تسهیلات بوده است.

در ادامه این مراسم، قرعه‌کشی ۱۰ فقره کمک‌هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال،۲۴۰ فقره کمک‌هزینه خرید خودروی داخلی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال، ۵۴۰ فقره کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی تولید داخل به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۰۴۰ فقره کمک‌هزینه خرید صنایع‌دستی به ارزش ۳۰ میلیون ریال و هزاران جوایز نقدی دیگر از جوایز این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک انجام شد.

لازم به ذکر است نتایج چهلمین قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن به‌زودی از طریق سایت این بانک به آدرس www.bank-maskan.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک فقره کمک هزینه خرید بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد