Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@21:31:49 GMT

ادعای عجیب آمریکا علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۶۳۳

ادعای عجیب آمریکا علیه ایران

به گزارش روزنامه دیلی میل، مقامات اطلاعاتی آمریکا با مطرح کردن اتهامات انتخاباتی علیه ایران و روسیه مدعی شده اند ایران مسئول فرستادن ایمیل هایی تهدید آمیز است که این هفته رای دهندگان دموکرات را هدف قرار داده است و همچنین روسیه نیز به سهم خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا مداخله می کند. 

جان راتکلیف رئیس اطلاعات ملی آمریکا، روز چهارشنبه مدعی شد که این دو کشور «اقدامات بخصوصی را برای تاثیرگذاری بر نظر جمعی درباره رقابت انتخاباتی انجام داده اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راتکلیف مدعی شد که ایران و روسیه به طور جداگانه توانسته اند اطلاعات ثبت نامی رای دهندگان را بدست آورده و از آن علیه آمریکایی ها و  «ایجاد ناآرامی اجتماعی» استفاده کنند که بیشتر این اطلاعات به راحتی قابل دسترسی است. 

او در این باره در یک کنفرانس خبری گفت: این داده ها می تواند توسط عوامل خارجی در راستای تلاش برای انتقال اطلاعات در ثبت نام رای دهندگان مورد استفاده قرار گیرد که امیدوارند این امر موجب ایجاد سردرگمی و آشوب شده و اعتمادمان به دموکراسی آمریکایی را تضعیف کند. 

او مدعی ایران در پشت پرده ارسال یکسری  «ایمل حقه بازانه» با هدف «ترساندن» رای دهندگان و «آسیب وارد کردن به رئیس جمهور ترامپ» است. 

بر اساس این گزارش، این ادعاها در حالی مطرح می شوند که مقامات وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرده اند پیروزی هر یکی از نامزدهای انتخاباتی آمریکا مزیتی برای ایران به همراه ندارد که بخواهد در روند آن مداخله کند و این یک موضوع با اهمیت داخلی برای آمریکا است. 

311311

کد خبر 1446309

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا روسیه رای دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است

به گزارش جام جم آنلاین، در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.
گفتنی است؛ پیش از این، روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی مدعی شده بود که تصاویر ماهواره‌ای حداقل یک اصابت در یکی از ساختمان های رآکتور هسته‌ای دیمونا و دو اصابت در مجاورت آن را نشان می‌دهد.
پس از طرح این ادعا، یک منبع آگاه با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونسیتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس، تصریح کرد: این ادعای صهیونیست‌ها، کاملاً کذب و دروغ است.
این منبع آگاه با بیان اینکه همه نقاط سرزمین های اشغال در تیررس ایران است گفت: نیروگاه اتمی دیمونا جزو اهداف در عملیات تنبیهی اخیر نبوده اگرچه همگان به‌ویژه  سران رژیم صهیونیستی امروز کاملا واقفند که هیچ نقطه ای در اراضی اشغالی نیست که دردسترس ما نباشد.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک های اسرائیلی به ایران /سی ان ان: ۸ پرواز مسیر خود را تغییر دادند /رویترز: سامانه پدافندی فعال شد
  • ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • تحلیل دانشجوی فلسطینی از حمله ایران به اسرائیل
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی