Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رئال مادرید در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر شاختار دونتسک اوکراین تن به شکست داد.

 رئال مادرید در بازی نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت.

این دیدار که در مادرید برگزار شد با پیروزی ۳ بر ۲ شاختار به پایان رسید تا رئال شروع ناامید کننده ای در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار با سه گل به سود شاختار به پایان رسید.

در نیمه دوم رئال مادرید به بازی برگشت و دو بار توسط لوکاس مودریچ در دقیقه ۵۴ و وینیسیوس در دقیقه ۵۹ به گل رسید.

در دقیقه ۹۲ رئال مادرید توسط والورده به گل رسید اما VAR این گل را مردود اعلام کرد تا ریمونتادای رئال شکل نگیرد و این تیم بازنده بازی شود.

در دیگر دیدار برگزار شده جدال دو تیم لوکوموتیو مسکو و سالزبورگ با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا شامگاه یک شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمندی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی کسب کرده بود پای به این میدان گذاشت تا با فتح ال کلاسیکو برابر رقیب سنتی خود یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی اسپانیا نزدیک شود.

در این دیدار بارسلونا شروع خطرناکی داشت و از همان ابتدا حملات خود را آغاز کرد و در ششمین دقیقه بازی در حالی که صاحب یک ضربه کرنر شده بود «رافینیا» ارسال بلندی روی دروزاه انجام داد و «آندرئاس کریستنسن» با یک ضربه سر دروازه رئال با باز کرد.

اما شاگردان کارلو آنچلوتی که تاب شکست خانگی برابر بارسلونا را نداشتند جلو کشیدند و «لوکاس واسکز» با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد که با خطای «پل کوبارسی» متوقف شد تا «وینیسیوس جونیور» از روی نقطه پنالتی دروازه «تراشتگن» را باز کند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم در دقیقه ۶۹ «فرمین لوپز» موفق شد برای بار دوم بارسلونا را پیش بیندازد.

اما خوشحالی شاگردان ژاوی چند دقیقه بیشتر طول نکشید و در دقیقه ۷۳ «لوکاس واسکز» یک بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که در دقیقه ۹۰ به نظر می‌رسید که بازی با همین نتیجه به پایان برسد اما ارسال دیدنی «لوکاس واسکز» موجب شد «جود بلینگام» تور دروازه رئال با لرزه درآورد تا این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

در جدول رده بندی لالیگا رئال مادرید با این پیروزی ۸۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. بارسلونا هم با ۷۰ امتیاز در رده دوم حضور دارد.

به این ترتیب با توجه به ۱۱ امتیاز اختلافی که اکنون میان رئال مادرید با بارسلونا پدید آورده است باید از الان مادریدی‌ها را قهرمان اسپانیا بدانیم. اما این شکست کار را برای بارسلونا سخت کرد و این تیم اکنون خیرونای ۶۸ امتیازی را پشت سر خود می بیند و به نظر می‌رسد شاگردان ژاوی با این شکست با تغییر رقیب مواجه شدند و اکنون باید تلاش کنند جایگاه دوم را از دست ندهند.

کد خبر 6084916

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!