Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@10:19:39 GMT

۸۶ روستا تا پایان ۹۹ گازرسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۶۸۱

۸۶ روستا تا پایان ۹۹ گازرسانی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های گازرسانی روستایی استان گفت: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به این روستاها با وجود برودت هوا و نامساعد بودن شرایط جوی با سرعت در حال انجام است.

سردار اسماعیلی با اشاره به برخورداری ۹۵ درصدی از خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی لوله‌کشی شده افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا، میزان برخورداری خانوارهای روستایی از گاز طبیعی به ۹۸ درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مسئولان استان در تحقق استان سبز در حوزه گازرسانی عزم جدی دارند و با اجرا و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا، به زودی استان اردبیل در ردیف استان‌های سبز گازرسانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به نصب هشت هزار علمک، ۱۵ هزار مورد اشتراک‌پذیری و اجرای ۵۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری جدید گاز در استان اردبیل طی سال جاری بیان کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۳۰ هزار خانوار روستایی این استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

هم اکنون همه ۲۹ شهر استان به شبکه گاز لوله‌کشی کشور متصل بوده و میزان پوشش گاز شهری در استان اردبیل ۱۰۰ درصد جمعیت شهرنشین است. تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان اردبیل بعد از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۹۱۵ روستا بوده است.

کد خبر 559331 برچسب‌ها استان اردبیل گاز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل گاز استان اردبیل گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد