Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@23:42:31 GMT

صادرات یک هزار تنی پای مرغ از کوهدشت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۶۸۵

صادرات یک هزار تنی پای مرغ از کوهدشت

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «مصطفی زبردست پور» افزود:

از ابتدای امسال تاکنون مقدار یک هزار  و ۲۶۶ تن پای مرغ از مبدا لرستان شهرستان کوهدشت به کشورهای جنوب شرق آسیا با اولویت ویتنام، هنگ کنگ و میانمار صادر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کشورهای مقصد صادرات، دارای استانداردهای خاصی برای واردات هستند در حال حاضر یک مرکز فرآوری و بسته بندی پای مرغ با ۶۰ نفر پرسنل در شهرستان کوهدشت در حال فعالیت است و ما امیدواریم با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان، از این فرصت برای سرمایه گذاری و افزایش واحدهای صنعتی و توسعه آن در استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی لرستان بیان کرد: پای مرغ به منظور تولید محصولات دارویی و غذایی به کشورهای آسیای جنوب شرقی صادر می‌شود، طبق تحقیقات انجام شده این محصول حاوی بسیاری از پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و حیاتی بوده که در بسیاری از کشورها از جمله چین مورد استقبال مردم است.

زیردست پور اظهار کرد: نظر به تعداد فراوان تولید کنندگان مرغ در لرستان، کمیت و کیفیت بالای این محصول و عدم مصرف داخلی قابل توجه، صادرات آن یکی از پتانسیل‌های این استان محسوب می‌شود و می‌تواند ارزش افزوده قابل توجهی را عاید تولیدکنندگان داخلی کند.

46

کد خبر 1446302

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان پای مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است، افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

کد خبر 747319

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • استقبال گرم از رئیس‌جمهور در پاکستان چه معنایی دارد؟!
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • واکاوی راه‌های توسعه تجارت با آفریقا
  • صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری خراسان رضوی