Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجیه الله نوروزی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر با تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان، اظهار داشت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش مهد مدیران و آینده‌سازان کشور است و هریک از اقدامات ما بر توانمندی و آگاهی جوانان و نوجوانان تاثیرگذار است، تمامی مصوبات و دستورات جلسه های این شورا باید به نحو مطلوب محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه در شرایط موجود نباید کیفیت آموزشی افت کند، تصریح کرد: آموزش های مجازی و غیرحضوری هم فرصت هایی دارد که باید با شناسایی آنها به خوبی از این فرصت ها بهره برداری شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های صدا و سیما مخاطبان بسیاری دارد، بیان کرد: با توجه به دسترسی بسیاری از خانواده ها فرصت آموزش از طریق تلویزیون نباید مغفول واقع شود.

نوروزی با تاکید بر ارزیابی آموزش ها و عملکرد معلمان و دانش آموزان در آموزش غیرحضوری، گفت: نحوه ارائه درسها در آموزش غیرحضوری به طور مستمر مورد نظارت مسوولان مربوطه قرار گیرد. 

این مسوول با اشاره به لزوم جذب کمک های مردمی در زمینه تهیه تجهیزات آموزشی، خاطرنشان کرد: هنگام تحویل کمک های خیران و حمایت از دانش آموزان باید به شان و عزت نفس دانش آموزان توجه شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به بررسی شیوه های جلب مشارکت مردمی و ارگان های دولتی و خصوصی در تهیه تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان بی‌بضاعت، افزود: بنا بود پویشی برای تهیه لوازم آموزشی برای دانش آموزان برگزار کنیم به این منظور از مدارس خواستیم دانش آموزانی که نیاز واقعی دارند را احصا کنند تا نیازمندان واقعی که به این لوازم دسترسی ندارند برخوردار شوند.

عباس عزیزخانی با اشاره به شناخت مدیران مدارس از وضعیت عمومی زندگی دانش آموزان خود، افزود: ارائه لوازم آموزشی به دانش آموزان بر عهده مدیران واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تمرکز کمک های مردمی، مرکز نیکوکاری مهر فرهنگیان را یک ماه قبل افتتاح کردیم و شماره کارت و حساب آن اطلاع رسانی شده تا هدایای مردمی در آن جمع آوری شود و متناسب با کمک ها، مبلغی هم از طرف کمیته امداد جذب خواهد شد.

این مسوول با اشاره به اینکه ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه هفته پیوند اولیا و مربیان نام دارد، افزود: اولیا به عنوان پلی برای تعامل ۲ طرفه خانه و مدرسه هستند و به منظور تربیت دانش آموزانی در طراز ایران اسلامی، نیازمند همکاری این ۲ نهاد هستیم چراکه وجود تناقض بین این ۲ موجب آزار دانش آموزان می شود.

برچسب‌ها ابهر مدارس انجمن اولیا و مربیان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر مدارس انجمن اولیا و مربیان دانش آموزان ابهر مدارس انجمن اولیا و مربیان دانش آموزان اخبار کنکور آموزش و پرورش دانش آموزان کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در نمایشگاه هفته مشاغل که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در هنرستان حضرت آمنه اهواز برپا شد، اظهار کرد: در هفته مشاغل قرار داریم و یکی از وظایف آموزش و پرورش در این زمینه، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در خوزستان ۵۵۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای وجود دارد و همچنین هفت هنرستان به عنوان هنرستان در جوار صنعت‌ها و شرکت‌های خوزستان قرار دارند.

وی گفت: هنرستان‌ها وظیفه دارند که استعدادهای دانش‌آموزان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنند تا فضای لازم فراهم و استعدادهای دانش‌آموزان بر اساس توانمندی‌هایشان شکوفا و زمینه اشتغال آن‌ها در بازار کار و آزاد فراهم شود.

کد خبر 6084650

دیگر خبرها

  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند