Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم پروژه بلوار جمهوری اسلامی را یکی از پروژه‌های شاخص و کلیدی در سطح شهر دانست و اظهار کرد: این پروژه از اواخر سال پیش در دو فاز کلید خورده که بخشی از آن به‌صورت تقاطع غیر هم‌سطح طراحی‌شده که منطقه دو را به منطقه چهار متصل می‌کند.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تملک املاک بلوار جمهوری اسلامی را به‌عنوان فاز دو این پروژه تشریح کرد و گفت: فاز نخست این پروژه در سال 96 به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مختصات تونل بلوار جمهوری را مورد بررسی قرارداد و تصریح کرد: تونل جمهوری به طول 800 متر طراحی ‌شده که بخش نخست آن به طول 350 متر در حال اجرا بوده و تا مدول 6 سقف آن تکمیل شده است. در این مسیر بیش از 90 پلاک قرار داشت که حدود 60 پلاک خریداری و مابقی در حال تملک است.

رحیمی به مشکلات تأسیسات شهری در این پروژه نیز اشاره کرد و افزود: جابه‌جایی تأسیسات شهری مانند برق فشارقوی به‌صورت مرحله‌ای و با کمترین خسارت انجام ‌شده است.

وی با ابراز امیدواری از مشارکت صاحبان دارای املاک در مسیر برای تکمیل پروژه تونل جمهوری اسلامی تا پایان سال اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا سال 1400 بخش مهمی از املاک در مسیر پروژه، تملک و خریداری می شود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی قم تونل شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر

ایسنا/زنجان شهردار ابهر از آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در این شهر خبر داد.

رضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در نظر گرفتن پروژه‌های مختلف عمرانی برای سال‌جاری، عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی شهر ابهر براساس بودجه و برنامه‌ای که توسط شورای اسلامی و شهرداری تدوین شده انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات ورودی شهر ابهر با خاک‌برداری پی ورودی این شهر، ادامه داد: برای این پروژه که انجام آن یکی از مطالبات شهروندان بود در فاز اول دو نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار ابهر توضیح داد: همزمان با آغاز این پروژه، شروع پروژه‌هایی از قبیل جدول‌گذاری پیور و سایر پروژه‌های عمرانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

حیدری با توضیح اینکه همه تلاش ما بر این است که پروژه‌های عمرانی در کمترین زمان، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام شود، متذکر شد: این پروژه‌ها در جهت بهبود و آسایش شهروندان و حل مشکل ترافیکی شهر انجام می‌شود.

وی با توضیح اینکه بازگشایی معابر در داخل ابهر نیز آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم حاصل این پروژه‌ها شهری آباد پرطروات و با نشاط برای مردم باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!