Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@09:35:43 GMT

اجرای اصلاحات احکام حقوق بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۷۸۳

اجرای اصلاحات احکام حقوق بازنشستگان

باشگاه خبرنگاران: علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح شد و در حقوق آبان ماه آن‌ها اجرا می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران با اشاره به اینکه بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور با فرمول جدیدی که طراحی شده است حقوق دریافت می‌کنند، بیان کرد: این گروه از بازنشستگان با روش متناسب سازی حقوقشان اعتراض داشتند و فرمولی که طراحی شد این مشکل را حل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امکان افزایش حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور با احتساب رقم متناسب سازی وجود دارد، گفت: اگر افزایشی در حقوق این گروه از بازنشستگان وجود داشته باشد، مابه التفاوت این چند ماه به حسابشان واریز می‌شود.

دهقان کیا با اشاره به اینکه رقمی که بر حقوق بازنشستگان سخت و زیان آور افزوده شده بر روی حقوق پایه محاسبه می‌شود، تصریح کرد: در واقع حقوق پایه این گروه از بازنشستگان افزایش می‌یابد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره ادامه همکاری با بیمه آتیه سازان حافظ برای بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: فرقی ندارد هر بیمه‌ای که خدمات بهتری را برای بازنشستگان داشته باشند با آن همکاری می‌کنیم و آتیه سازان حافظ تنها گروهی است که با شرایط بازنشستگان تامین اجتماعی سازگار است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته آینده مزایده برگزار می‌شود و باید ببینیم به چه نتیجه‌ای برای بیمه تکمیلی بازنشستگان می‌رسیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • اعلام دستمزد غیرواقعی حقوق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را ضایع می‌کند