Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارات خراسان جنوبی اظهار کرد: با موافقت دولت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در طرح‌های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری می‌کند.

عباس جرجانی، امروز پنج شنبه یکم آبان به خبرنگاران گفت: در جلسه هئیت دولت، با سرمایه‌گذاری ایدرو در طرح‌های ریسندگی و بافندگی شهرستان‌های فردوس و طبس موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر این اساس، این سازمان برای تکمیل طرح بافندگی نساجی فردوس ۷ میلیون یورو و ۸۰ میلیارد تومان و برای واحد ریسندگی شهرستان طبس ۵ میلیون یورو و ۴۰ میلیارد تومان، در کنار بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری می‌کند.

سرپرست سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه این واحدها روزانه ۱۰ تن نخ و ۲۰ میلیون مترمربع پارچه تولید خواهند کرد، تصریح کرد: این دو واحد تا سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی خواهند شد.

جرجانی ادامه داد: بهره‌برداری از طرح‌های ریسندگی و بافندگی فردوس و طبس، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، برای ۲۷۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

وی، راه‌اندازی صنایع پایین دست از جمله تولید پوشاک و رنگ رزی در خراسان جنوبی را از دیگر برکات ایجاد طرح‌های ریسندگی و بافندگی طبس و فردوس ذکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت سرمایه گذاری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مردی در بیرجند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، به دنبال کشف جسدی در بیرجند امروز "زارعی" بازپرس دادسرای مرکز استان به همراه تیم پزشکی قانونی و انتظامی در محل حاضر شد و دستورات اولیه را صادر کرد.

بنا به این گزارش هویت متوفی و اولیای دم نیز شناسایی شده و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد که علت فوت در دست بررسی است و رسانه‌ها از گمانه زنی اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی