Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@20:53:10 GMT

جناح‌گرایی مانع توسعه شهری

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۸۷۵

جناح‌گرایی مانع توسعه شهری

شهردار دهدشت گفت: تا زمانی از گروه‌بندی‌های قومی قبیله خارج نشویم نمی توانیم آینده خوبی برای شهر دهدشت رقم بزنیم.

به گزارش ایمنا، احسان تابش‌نژاد وعده دادن به مردم در عمر باقی مانده از شورای شهر را نشان از بی‌صداقتی دانست و اظهار کرد: هدف اینجانب در شهرداری بر اساس توانایی و تلاش نیروهای شهرداری خواهد بود و هیچ ذهنیت قومی و قبیله‌ای در کارم خللی ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با حمایت شورای شهر با تدبیر و هدفمند حرکت خواهیم کرد و با تمام تلاش سختی‌ها را مرتفع خواهیم نمود.

شهردار دهدشت تصریح کرد: تا زمانی که پرسنل شهرداری از گروه‌بندی‌های قومی قبیله‌ای و جناحی خارج نشوند و همدل نباشند نمی‌توانیم آینده خوبی برای شهرداری رقم بزنیم.

تابش‌نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه شهرداری ایجاد درآمد پایدار است، گفت: جای تأسف است بعد از این همه سال اولویت ما نظافت شهر باشد، چرا نباید این سال‌ها این کار به صورت مستمر انجام می‌شد که شهرداری امروز باید اهداف اول آن بحث زباله باشد؟ این دردآور است یک مدیر ذهن خود را درگیر این مسائل کند، شهردار باید پیگیر مطالبات و پروژه‌ها باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 451203

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی جناح سیاسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در اولین جلسه کمیته فنی در سال جدید که با حضور معاونان برگزار شد گفت: اکنون فصل مناقصه است و معاونت‌ها تمام سعی خود را بر روی برگزاری به موقع مناقصات گذاشته و در خصوص اعتبارات برنامه‌ریزی واقع‌بینانه انجام دهند تا سال ۱۴۰۳ با یک شروع خوب آغاز شود.

وی افزود: برای رسیدن به نتیجه مناسب باید معاونت‌ها، ادارات و دفاتر فنی با هماهنگی کامل پیش بروند تا قراردادها برای مناقصه سریع ارسال و کار شروع شود.

صباغ با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت تاکید کرد: عملکرد هر معاونت در اردیبهشت ماه بر اساس اعتبار و تعداد مناقصه برگزار شده بررسی می‌شود.

شهردار منطقه یک با اشاره به وضعیت جوی و جغرافیایی منطقه یک خاطر نشان کرد: بیشترین حجم کار در ۶، ۷ ماه اول سال متمرکز است تا با شرایط مساعد جوی کارها سریع پیش برود و تعریف قراردادها، مناقصه و عقد قرار دادها به نتیجه برسد.

صباغ تاکید سال جدید را برنامه‌ریزی دقیق دانست و گفت: اعتبارات اخذ شده با برنامه‌ریزی دقیق به نتیجه خواهد رسید تا هر ماه شاهد اتمام و بهره برداری پروژه‌ها در معاونت‌های مختلف باشیم.

شهردار منطقه یک افزود: پروژه‌های نگهداشت حجم بالایی از فعالیت مناطق را به خود اختصاص داده که باید در کنار پروژه‌های ابنیه، آنها را نیز به خوبی پیش ببریم.

کد خبر 6079654

دیگر خبرها

  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است