Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره شیاطین سرخ نسبت به عملکرد مهاجم 33 ساله اروگوئه ای در اولدترافورد خوشبین است. 

رایان گیگز از ادینسون کاوانی به عنوان مهاجم ایده آل منچستریونایتد نام برده و ابراز امیدواری کرده است تا این بازیکن تاثیری مشابه برونو فرناندز در تیم داشته باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، کاوانی در روز پایانی نقل و انتقالات در انتقالی آزاد به شیاطین سرخ ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیگز که در سال 2018 در دومین بازی خود به عنوان سرمربی ولز برابر اروگوئه قرار گرفت، به تیم های لیگ برتری هشدار داده است این مهاجم با تجربه را دست کم نگیرند. 

من در دومین بازی همراه با ولز مقابل کاوانی قرار گرفتم و او در آن بازی بهتر از لوییس سوارز بود. فکر نمی کردم آنقدر خوب باشد. واقعا مهره موثری بود ولی حالا مدت هاست که بازی نکرده است و بنابراین شاید کمی از فرمش دور باشد. اما چه چیزی نصیب تیم می شود؟ تیم به مهاجمی دست پیدا می کند که خیلی از هواداران منتظرش بودند. یک مهاجم مرکزی واقعی که می تواند خط حمله تیم را رهبری کند. ما مارکوس (رشفورد) و (آنتونی) مارسیال را داریم که نصف وینگر است و نصف مهاجم نوک. ولی کاوانی یک مهاجم هدف است. او تجربه دارد و من امیدوارم مثل برونو باعث شود بازیکنانی که کنارش بازی می کنند بهتر شوند. 

همچنین بخوانید:

آندر هررا: به کاوانی گفتم با انتقال به منچستریونایتد، به بزرگ ترین تیم انگلیس می روی 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین علی محمدی، بازیکن مس رفسنجان، پس از بازی مقابل فولاد درباره بازی گفت: ما می‌دانستیم شرایط تیم فولاد به لحاظ روحی و روانی بعد از آمدن آقای ویسی بهتر شده است. سختی‌هایی هم برای ما داشت از نظر آب و هوایی خوزستان معمولا گرم است و چیز دیگری که باعث تعجب من بود وضعیت چمن بود، چمن را کوتاه نکرده بودند و فوتبال بازی کردن در این چمن سخت بود. چمن مثل چمن پارک بود و این انتقاد من به باشگاه فولاد است که همیشه مهمان‌نواز بوده و شرایط اینجا خیلی خوب بود ولی امروز شرایط چمن خیلی خیلی بد بود و اگر چمن بهتر بود قطعا فوتبال خیلی بهتری می‌دیدیم.

ویدئو: 330475

علی محمدی درباره عملکرد بهتر مس نسبت به نیم فصل اول گفت: بالاخره همین است و در تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم هست ما که در ایران کار می‌کنیم. بعضی وقت‌ها با یک مربی کار نمی‌گیرد و به هر دلیلی نمی‌شود. نتیجه نگرفتن ما در نیم فصل اول دلایل مختلفی داشت. خدا را شکر از موقعی که آقا محرم آمده شرایط ما خیلی بهتر شده است. امتیازگیری‌مان خوب شده و نوع فوتبال‌مان بهتر شده است. امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم و بازی به بازی پیش برویم و ببینیم خدا چه می‌خواهد.

او درباره فولاد و وضعیتش گفت: الان نمی‌شود فولاد را آنالیز کرد چون فولاد در شرایط خوبی نیست پایین جدول است و بازی‌ها برایش حساس و سخت است. شاید تماشاچی‌ها از یک دقیقه‌ای به بعد از آن راضی نباشند و علیه بازیکنان شعار بدهند و این یک پکیجی است که برای بازیکنان همه چی را سخت می‌کند و استرس در آخر زیاد می‌شود. من فکر می‌کنم فولاد پتانسیل این را دارد که بالای جدول باشد نه اینکه الان برای بقا بجنگد. فولاد بازیکنان خوب و امکانات خوب دارد و فکر می‌کنم لیاقت باشگاه فولاد خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. من خودم به شخصه معتقدم که فولاد امسال حداقل بتواند در لیگ بماند و سال‌های بعد برای یک تیم خوب ببندد و برای بالای جدول تلاش کند.

دیگر خبرها

  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • راهکار عنایتی برای بازگرداندن پیکان به ریل موفقیت
  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید