Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@18:27:31 GMT

مهلت ارسال آثار به جشنواره فارابی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۸۹۳

مهلت ارسال آثار به جشنواره فارابی تمدید شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) ، حسین میرزایی رئیس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی گفت: دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی به دلیل تماس‌های علاقه‌مندان به ویژه دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و ناشران، برای ثبت و ارسال آثار، زمان ثبت آثار در سامانه را تا بیستم آبان‌ماه تمدید کرده است و این مدت مجدداً تمدید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میرزایی ادامه داد: پژوهشگران حوزه علوم‌انسانی و اسلامی، دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و ناشران تنها تا پایان روز سه شنبه بیستم آبان ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند، آثار خود را شامل «کتاب پژوهشی»، «گزارش نهایی پژوهش»، «رساله دکتری» و «پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد» که در سه سال گذشته (از ابتدای فروردین ۱۳۹۶ تا پایان اسفند ۱۳۹۸) انجام شده است، در سایت جشنواره به نشانی (WWW.FARABIAWARD.IR) ثبت کنند.

به گفته رئیس دبیرخانه این جشنواره، آثار علمی در این دوره از جشنواره نیز در ۱۵ گروه علمی «اخلاق، ادیان و عرفان»، «تاریخ، جغرافیا و باستان‌شناسی»، «حقوق»، «زبان، ادبیات و زبان‌شناسی»، «علوم اجتماعی و علوم ارتباطات»، «علوم اقتصادی، مدیریت و علوم مالی»، «علوم تربیتی، روان‌شناسی و علوم ورزشی»، «علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای»، «علوم قرآنی، تفسیر و حدیث»، «فقه و اصول»، «فلسفه، منطق و کلام»، «فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی و کتابداری»، «مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)»، «مطالعات هنر و زیبایی‌شناسی» و «مطالعات میان رشته‌ای» دریافت می‌شوند. بخش بین‌الملل جشنواره نیز آثار مربوط به حوزه ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی را دریافت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فارابی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کمیسیون ملی یونسکو، دفتر منطقه‌ای و کمیسیون ملی آیسسکو، بنیاد ملی نخبگان و مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1078008 برچسب‌ها جشنواره فارابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره فارابی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگا ایسکانیوز، با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه 29 فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227449 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی