Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:43:56 GMT

ایجاد راه‌های دسترسی در پارک منطقه‌ای «ولایت»

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۹۴۳

ایجاد راه‌های دسترسی در پارک منطقه‌ای «ولایت»

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن صوفی در جریان بازدید از روند اجرایی عملیات پارک فرامنطقه‌ای ولایت با بیان اینکه این پارک با توجه به مساحت گسترده‌ای که دارد می‌تواند یکی از پارک‌های راهبردی شهر همدان باشد اظهار کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه‌های دسترسی این پارک صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: در فاز اول این پروژه علاوه بر اجرای راه‌های دسترسی که باعث سهولت تردد شهروندان و گردشگران می‌شود نصب آلاچیق، ساخت سرویس‌های بهداشتی، نصب مخازن آب و اجرای آبنما در نظر گرفته شده که امیدواریم هرچه سریعتر این فاز پروژه به اتمام رسیده و این پارک را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار همدان اظهار کرد: ایجاد و نصب مخازن آب برای آبیاری فضای سبز و خدمات نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته در حال انجام است و با اجرای سیستم‌های آبرسانی می توان نگهداری و توسعه فضای سبز مجموعه پارک را به طور ویژه‌ای ارتقا داد.

وی با اشاره به اینکه پروژه پارک فرامنطقه‌ای ولایت یکی از پروژه‌های بزرگ و هزینه‌بر شهرداری همدان است گفت: اقداماتی که منطقه یک شهرداری در اجرای پروژه‌های بزرگ برای رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان در دستور کار دارد قابل تقدیر و تشکر است.

شهردار مدیر منطقه یک همدان نیز با اشاره به اینکه احداث پارک صد هکتاری ولایت باعث جهش بزرگی در سرانه فضای سبز شهروندان همدانی خواهد شد گفت توسعه فضای سبز و کاربری های آن به دلیل تاثیرات مثبتی که بر محیط زیست، سلامت جسمی و روانی شهروندان دارد بسیار مهم است.

مسعود دهبانی‌صابر با بیان اینکه اکنون دیوارهای حائل در سرتاسر مسیرهای ورودی و خروجی این پارک در حال اجراست که بعد از آن عملیات راه های دسترسی به طور کامل اجرا خواهند شد اظهار کرد: در عملیات اجرایی احداث این پارک تصمیم گرفته شد تا کمترین دخالت و صدمه به محیط زیست وارد شود تا شهروندان و گردشگرانی بتوانند از محیطی طبیعی و بکر نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان محیط زیست پارک پارک ولایت راه های دسترسی فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها