Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح گرافیک جنسیت: آقا، خانم با توانایی بالا در امور طراحی بصری و گرافیک آشنا به اخلاق سازمانی اشتیاق به یادگیری و توسعه فردی، توانایی همکاری گروهی و انضباط فردی از جمله مواردی است که برای شرکت مهم بوده و امتیاز محسوب می‌شود. تسلط بر نرم افزارهای طراحی گرافیک (فتوشاپ والیستریتور) تسلط بر نرم افزارهای پریمیر وافترافکت آشنایی کامل با ساخت وتولید انواع انیمیشن مسلط بر قالب و الگوهای فضای مجازی برای طراحی و تولید محتوای تصویری تسلط بر تدوین فیلم و ساخت کلیپ‌های تصویری یا استاپ‌موشن امتیازبالایی محسوب میگردد اخلاق مدار و دارای روحیه شاد آشنایی با اخلاق سازمانی نظم و انضباط شخصی اشتیاق به یادگیری و کسب مهارت جدید داشتن روحیه ایده پرداز و خلاق ساعت کاری 10 صبح تا 18 و پنج شنبه ها 10 تا 14 حقوق توافقی بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02122741975 ایمیل vafaee139@gmail.com آدرس: محدوده کار نیاوران

 

پربیننده ترین استخدام صندوق دار و سرپرست صندوق داری در هایپر استار در تهران استخدام مهندس صنایع در تهران استخدام پشتیبان دستگاه کارتخوان با حقوق و مزایا در تهران استخدام کارشناس ارشد توسعه کسب و کار در خراسان جنوبی، شمالی، سمنان، مازندران استخدام مدیر مالی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان

فریبا ولی‌پور گفت: در ادامه اجرای ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، مادران غیر شاغل روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر هستند، به صورت رایگان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی افزود: مرحله نخست پیش ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر تا ۳۰ فروردین امسال بود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان در ادامه اظهارداشت: با توجه به اینکه متقاضیان بیشتری خواهان استفاده از این طرح بودند، به وسیله مکاتباتی که با صندوق بیمه روستایی کشور در خصوص تمدید زمان ثبت‌نام انجام شد، خوشبختانه موافقت این مجموعه را به دست آوردیم.

ولی پور با اشاره به اینکه این زمان تا پایان اردیبهشت تمدید شده است، یادآورشد: مشمولان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا مراجعه به سایت www.roostaa.ir برای ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به اولویت‌بندی ثبت‌نام مشمولان از سوی ستاد ملی جمعیت، مرحله پیش ثبت‌نام نخست مربوط به مادرانی است که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنها از تاریخ اول فروردین سال ۹۶ به بعد باشد.

فریبا ولی پور افزود: مادران می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح از مزایای صندوق بیمه کشاورزان از جمله بازنشستگی، از کار افتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی