Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در مراسم آغاز بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۵۰۹ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر با بیان اینکه برنامه اجرایی تولید مسکن اقدام ملی استان تهران شامل ۷۳ هزار و ۸۵ واحد مسکونی در شهر‌های جدید استان تهران و شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر و زیر ۱۰۰ هزار نفر است، گفت: امروز شاهد کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی پروژه‌های اقدام ملی با دستور رئیس جمهور در ۱۰ شهرستان استان تهران شامل پاکدشت، شهریار، اسلام شهر، رباط کریم، قرچک، صفا دشت، دماوند، پیشوا، فیروزکوه، کیلان و شهر‌های جدید پرند، پردیس هشتگرد و ایوانکی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بسترسازی و ظرفیت سازی مهمترین عملیات عمرانی کشور با نام اقدام ملی نیاز به وحدت ملی و انسجام تمامی دستگاه‌ها دارد و طرح اقدام ملی طرح وزارت راه و شهرسازی نیست بلکه تبدیل به همه سویه نگر با هدف خانه دار شدن ایرانیان است و ما از رئیس جمهور تقاضا داریم در این برنامه ملی به تمام نهاد‌های دولتی و غیردولتی دستور همراهی و تعامل بیشتر را صادر کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: در استان تهران در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر و زیر ۱۰۰ هزار نفر کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۷ هزار و ۵۵۰ واحد مسکن اقدام ملی در ۱۰ شهر به زمین می‌خورد.

محبت خواه ادامه داد: همچنین از طریق انعقاد تفاهم‌نامه در طرح اقدام ملی یک هزار و ۱۲۲ واحد مسکن به متقاضیان از طریق بخش خصوصی عرضه شده است.

او تصریح کرد: با افتتاح ۳۵۷ واحد مسکن مهر، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اتمام مسکن مهر تحت پوشش این اداره را اعلام می‌کند.

محبت خواه تاکید کرد: در پردیس ۱۴ هزار واحد پروژه اقدام ملی در مرحله اجرا است که ۱۱ هزار واحد آن در قالب واگذاری زمین به تعاونی‌های مسکن و ۳ هزار واحد توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس در حال ساخت است که از این میزان سال گذشته ساخت ۸ هزار واحد از مجموع ۱۴ هزار واحد شروع شده و امروز شاهد کلنگ‌زنی ۶ هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح اقدام ملی هستیم.

محبت خواه توضیح داد: در شهر جدید پرند هم امروز شاهد کلنگ زنی ۵ هزار و ۶۲۶ واحد مسکن در طرح اقدام ملی به صورت همزمان با افتتاح یک هزار و ۱۵۴ واحد اقدام ملی تخصیص زمین به ۱۵۰۰ واحد تحت تفاهمنامه کارکنان آموزش و پرورش کشور و همچنین ۳ هزار و ۵۶۴ واحد به ستاد کل نیرو‌های مسلح در قالب طرح اقدام ملی هستیم.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران  ۳هزار و ۱۹۶ واحد مسکن در شهر جدید پرند هم به مرحله افتتاح رسیده است.

او بیان کرد: این طرح از امروز با قدرت مجدد و توسط تمام دستگاه‌های اجرایی استان تهران لازم الاجرا است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: امروز در استان تهران و شهر‌های جدید کلنگ ۱۹ هزار واحد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن به زمین خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی مسکن ملی مسکن مهر کل راه و شهرسازی استان تهران طرح اقدام ملی ۱۰۰ هزار نفر واحد مسکن هزار واحد محبت خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای نوروز روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس به صورت چند شیفته در حال انجام بود گفت: اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس تنها در روز اول و دوم فروردین ماه تعطیل بود، اما از سوم فروردین ماه اجرای پروژه‌های مسکن مهر در پردیس در حال انجام است و به صورت شبانه روزی تمامی نیرو‌ها و پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد:  سال گذشته ۱۶ هزار واحد مسکن مهر را در شهر پردیس با تمامی امکانات به متقاضیان تحویل دادیم و طبق هدف گذاری که هم انجام دادیم تا خرداد ماه سه هزار واحد مسکن مهر دیگر را طی امسال به بهره برداری خواهیم رساند.

او تاکید کرد: تحویل واحد‌های مسکن مهر در شهر پردیس طبق دستوری که وزیر راه‌وشهرسازی داده است از طریق تکمیل تمامی امکانات و ساخت محوطه‌ها است که به صورت کامل تمامی آن‌ها را اجرا خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • هفت برنامه برای کمک به مستاجران
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • شهرداری تهران تا پایان فروردین برای ارسال مدارک نوسازی مسکن مهلت دارد