Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: آبرسانی سیار به حاشیه‌نشینان چابهار از امروز آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، آرشام هنرکار صبح امروز در مراسم آغاز طرح آبرسانی با تانکر به حاشیه‌نشینان چابهار اظهار داشت: سفر اخیر ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به جنوب سیستان و بلوچستان و بازدید آقای فتاح از حاشیه شهر چابهار مصوبات خوبی برای کمک به حاشیه‌نشینان در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: از جمله این مصوبات احداث مراکز بهداشتی و درمانی و مدرسه برای نقاط حاشیه‌نشین و فاقد حداقل زیرساخت چابهار بود که مقدمات آن انجام شده و در حال جانمایی و تهیه نقشه برای آغاز به عملیات احداث هستند.

کمک میلیاردی بنیاد مستضعفان به مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان/ توزیع هدایا میان مددجویان آغاز شدکمک‌های کرونایی بنیاد مستضعفان به 2300 میلیارد تومان رسید/230 میلیارد بسته معیشتی نقدی برای ساکنان مناطق محروم و حاشیه نشین‌هاگزارش ویدئویی| ‌همدلی ‌بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان / توزیع سبد غذایی میان اقشار آسیب‌پذیر

وی ادامه داد: از دیگر مصوبات سفر آبرسانی سیار با تانکر به مردم مناطق یازده‌گانه حاشیه‌نشین چابهار بود که روز گذشته به صورت آزمایشی آغاز شد و از امروز به طور رسمی و مستمر انجام خواهد شد.

هنرکار با اشاره به اینکه مناطق وسیع حاشیه‌نشین چابهار فاقد حتی یک متر لوله‌گذاری آب و فاضلاب هستند، ادامه داد: در قالب این طرح تحت عنوان "جهاد آبرسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی" مقرر است 12 تانکر سیار روزانه حداقل چهار مرحله به صورت رایگان به مردم مناطق حاشیه‌نشین «کمب، کمب للو، کمب مراد آباد، بل سر، میر آباد، مراد آباد، هوت آباد، عثمان آباد، رمین،  جنگلوک و نوک آباد» آبرسانی کنند.

دبیر شورای هماهنگی واحد‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پیش از این مردم مستضعف ساکن در این مناطق آب را از تانکرهای شخصی خریداری می‌کنند که با توجه به شرایط بد معیشتی آنها، فشار زیادی بر خانوارها تحمیل کرده بود.

انتهای پیام/393/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان حاشیه نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید تصاویر و فیلم از بارش شدید باران و تگرگ در جنوب سیستان و بلوچستان

تصاویر و فیلم از بارش شدید دانه های درشت تگرگ در شهرستان ایرانشهر مشاهده کنید که باعث غافلگیری مردم شد.

به گفته  شهردار خاش  باتوجه به بارش‌های تند و رگباری به وقوع پیوسته و سیلاب احتمال طغیان در رودخانه های بالادستی وجود دارد بنابراین شهروندان از نزدیکی و تردد در حاشیه رودخانه مهران خودداری کنند.

مهدی شهنوازی گفت: با توجه به اینکه در روستاهای عباس آباد و اکبرآباد و بالاتر از پلیس راه و ارتفاعات همجوار بارش‌های تند و رگباری به وقوع پیوسته و سیلاب در رودخانه‌های

بالادستی مهران جاری بوده و احتمال طغیان این رودخانه وجود دارد بنابراین شهروندان از نزدیکی و تردد در حاشیه رودخانه مهران خودداری کنند.

وی  اظهارکرد: هواشناسی هشدارهای لازم را صادر کرده و ستاد مدیریت بحران در شهرداری خاش تشکیل شده و هم اکنون تیم‌های شهرداری در حالت آماده باش قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود
  • هشدار دوباره؛ سیل در کمین این سه استان کشور است
  • سیل در کمین این سه استان
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان
  • تحقق وعده صادق عامل خوشحالی مسلمانان و آزادی خواهان جهان شد
  • بیانیه تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در حمایت از تحقق وعده صادق
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد
  • ببینید تصاویر و فیلم از بارش شدید باران و تگرگ در جنوب سیستان و بلوچستان