Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در آیین آغاز عملیات این واحدهای مسکونی گفت : از این تعداد ۳۷هزار واحد مسکونی ویژه نیروهای مسلح ، ۳۰ هزار واحد مسکونی مختص فرهنگیان و ۲ هزارواحدمسکونی دیگر برای کارگران کشور اختصاص یافته است .

وی بیان داشت : تاکنون در مجموع تفاهم نامه ساخت ۷۷۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کشور منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز  ساخت ۱۲ هزارو۹۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهرجدید هشتگرد استان البرز آغاز شد.

علی درویش پور معاون هماهنگی عمرانی استانداری البرز در حاشیه آیین  ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید هشتگرد  گفت: در مجموع ۵۳ هزار ۳۰۷ طرح اقدام ملی برای استان البرز پیش بینی شده است که ۲۱ هزارو ۷۷۲ واحد در شهر جدید هشتگرد ، ۲۹ هزارو ۱۵۵ واحد تکالیف اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرهای مختلف و ۲ هزارو ۳۸۰ واحد جز تکالیف بنیاد مسکن استان تعیین شده است.

وی ادامه داد: در ۲ نوبت که فرصت ثبت نام فراهم شد که ۴۵ هزار  ۷۳۴ نفر در استان البرز ثبت نام کردند که در مرحله اول حدود ۱۷ هزارو ۷۳۲ نفر پالایش شدندو با توجه به اهمیت تامین مسکن مردم با دستور استاندار البرز فراهم کردن سازوکارها برای ساخت مسکن انبوه در دستور کار قرار گرفته است.

درویش پور گفت : امروز ساخت ۱۲ هزارو ۹۶ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد  در زمینی به مساحت ۹۰۴ هزار متر مربع با پیام رییس جمهوری عملیاتی شد .

وی بیان داشت : برای  ساخت ۱۰ هزراو ۲۸۱ واحد مسکونی طرح اقدام ملی  اداره کل راه و شهرسازی ۲۰۴ هزار متر مربع زمین در قالب ۲۵ پروژه تامین شده است و  بنیاد مسکن استان نیز  حدود ۷۱۶ واحد در قالب ۲ پروژه در زمینی به مساحت  ۴۱ هزارمتر مربع احداث خواهد کرد.

طرح  اقدام ملی مسکن شهر جدید هشتگرد در چهار قالب فروش اقساطی(مسکن یکم)، تفاهم‌نامه، مشارکت و واگذاری با تعهد ساخت ، اجرا می شود

این واحدهای مسکونی برای قشرهای مختلف مردم از جمله فرهنگیان ، خانواده های معظم شهدا ، کارکنان ادارات ، نیروی انتظامی و کارگران احداث خواهد شد. 

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن مهر از سال ۸۷ در شهر جدید هشتگرد آغاز شده و قرار است تا پایان امسال پرونده  مسکن مهر با تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی به مردم  در استان البرز بسته شود.

پیش بینی می شود با واگذاری مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن جمعیت شهرجدید هشتگرد در افق ۱۴۰۴ از ۵۰۰ هزار نفر فراتر رود.

شهرجدید هشتگرد واقع در ۴۰ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز برای اسکان جمعیت سرریز کلانشهرهای تهران و کرج در نظر گرفته شده و تاکنون ۸۰ هزار نفر جمعیت در این شهر اسکان یافته اند.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن شهرجدیدهشتگرد استان البرز پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن شهرجدیدهشتگرد استان البرز طرح اقدام ملی مسکن شهرجدیدهشتگرد استان البرز اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید هشتگرد استان البرز واحد مسکونی هزار واحد ۲ هزارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن مددجویان یزدی

شجاعان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به اینکه مساحت واحد‌های مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) بین ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع است، گفت: برای ساخت این واحدها، خانواده‌ها مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده اند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان برای ساخت واحد‌ها پرداخت شده و خود مددجویان هم بر اساس توانایی خود آورده می‌آورند.

وی افزود: در مجموع در استان باید ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شود تا دیگر مددجوی بدون مسکن در استان یزد نداشته باشیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزدگفت: برای تحقق این امر ۴۶۰ واحد مسکونی در حال احداث است که ۱۷۴ واحد از آن تحویل داده شده است و بقیه تا پایان سال تکمیل و تحویل داده می‌شود.

وی یادآور شد: نهضت ساخت و ساز مسکن در استان ادامه دارد تا همه مددجویان بتوانند دارای سرپناه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • انعقادقرارداد تسهیلاتی ۳۳۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در بانک مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن در کشور با مشارکت مردم تا پایان سال ۱۴۰۲