Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: راه‌اندازی رشته های تخصصی مانند رشته شیعه شناسی در استان یک کار استراتژیک است.

حجت الاسلام حقیقی، روز گذشته(۳۰ مهرماه) در آئین افتتاحیه رشته تخصصی شیعه شناسی با بیان اهمیت راه اندازی رشته های تخصصی در استان هرمزگان، اظهار کرد: رشته شیعه شناسی از جمله رشته های با اهمیت و حتی استراتژیک با توجه به شرایط استان هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه هرمزگان افزود: ما بعد از سالها شاهد راه اندازی رشته های تخصصی در سطح استان هرمزگان مانند شیعه شناسی در مدرسه النبی(ص) بندرعباس و همچنین رشته کلام در مدرسه ولی عصر(عج) شهرستان رودان بودیم که قدم های مؤثری در جهت تخصصی کردن رشته ها و همچنین تأمین کادر مورد نیاز حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح آمایش حوزه های علمیه کشور، طرح آمایش حوزه علمیه استان هرمزگان نیز تدوین شده است که قطعاً جوابگوی نیازهای آینده استان هرمزگان و کشور خواهد بود و در افق ۱۴۱۴ که برای استان دیده شده، طلاب در کارویژه‌های مختلف بکارگیری می شوند.

حجت‌الاسلام حقیقی در پایان تاسیس رشته های دیگر از جمله رشته تفسیر را برای استان هرمزگان بسیار با اهمیت و ارزشمند بیان کرد و از تمام مجموعه ها خواستار یاری رساندن در جهت تاسیس رشته های مختلف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی راه اندازی رشته استان هرمزگان شیعه شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره بنیاد نیکو کاری دست‌های مهربان اصفهان در آئین بزرگداشت ماه جهانی آگاه سازی اوتیسم که در اولین ومجهزترین مدرسه اوتیسم کشور در ناحیه ۳ آموزش وپرورش اصفهان برگزار شد، گفت: درکنار توسعه فضای آموزشی اولین درمانگاه تخصصی اوتیسم با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع تا مهرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

محمد صافی افزود: برای ساخت این مرکز درمانی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است وطبق برآورد‌ها برای تکمیل ساختمان درمانگاه ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر هم هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز بچه‌های اوتیسم تمامی خدمات گفتار درمانی، شنوایی وبینایی سنجی، کار‌های توانبخشی ودندانپزشکی را دریافت خواهند کرد.

دراین مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: درسطح استان ۵۲۲۰ نفردانش آموز با نیاز آموزشی ویژه دارد که بیش از ۲۵۰ نفر از آنها دانش اموزان اوتیسمی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


روح الله خزایی افزود: برای دانش آموزان اوتیسمی دو مدرسه تخصصی در استان داریم که هردو خیر ساز هستندکه از نظر امکانات وساختمان دراستان وکشور جزو برترین‌ها هستند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۳ اصفهان هم گفت: ناحیه ۳ آموزش وپرورش ۱۰۲ دانش آموز اوتیسمی دارد که درمدرسه دست‌های مهربان که باحمایت مجمع خیرین مدرسه ساز استان ساخته شده است، مشغول تحصیل هستند.

علیرضا اکبرپور افزود: باتوجه به اینکه ازسایر نقاط استان وحتی استان‌های دیگر هم درخواست پذیرش دانش آموز اوتیسمی داریم به دنبال ساخت یک مدرسه جدید با مشارکت خیران هستیم که موافقت اولیه گرفته شده است.

 



دیگر خبرها

  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۱ / شریک شرقی ۱۰ میلیاردی
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است