Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه قطری الشرق در گزارش امروز خود گفت : طبق گفته رسانه های ایران ، شجاع خلیل زاده از پرسپولیس جدا شده است ، اما ممکن است که این بازیکن به الریان نرود و مقصدش تغییر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که انتظار می‌رفت شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم تمدید کند، وی به یکباره روز گذشته عازم دوحه قطر شد تا به باشگاه الریان نزدیکتر شود و جدایی اش از پرسپولیس تقریبا قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه «الشرق» قطر در شماره امروز خود سفر خلیل زاده به قطر را به نقل از رسانه‌های ایران گزارش داد ولی ادعای جدیدی را مطرح کرد.

الشرق نوشت:

«رسانه های ایران گزارش دادند که شجاع خلیل زاده برای پیوستن به یکی از باشگاه‌های ما قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات به دوحه سفر کرده است. باوجود اینکه نام این بازیکن مرتبط با باشگاه الریان مطرح شده اما ممکن است مقصد بازیکن تغییر کند؛ البته با اشاره به اینکه مذاکره با الریان قوی‌تر است.»


همچنین روزنامه «الرایه» نوشت:

«باشگاه الریان به عقد قرارداد با شجاع خلیل زاده به عنوان سهمیه آسیایی به جای بازیکن کره‌ای بسیار نزدیک است و به این ترتیب بازیکنان خارجی الریان تکمیل شده و از بازیکن آسیایی هم در این فصل بهره می‌برد.
تیم الریان چهار بازیکن خارجی یعنی یاسین براهیمی الجزایری، فرانک کوم کامرونی، یوهان ساحل عاجی و گابریل مرکادو آرژانتینی را در اختیار دارد. اگر الریان موفق شود شجاع خلیل زاده را به خدمت بگیرد، وی به دلیل قابلیت‌های فنی بالایی که باعث رقم زدن تفاوت‌ها می‌شود، در این فصل قدرت بزرگی برای الریان خواهد بود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده اخبار پرسپولیس الریان قطر الشرق قطر روزنامه الرایه شجاع خلیل زاده محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید