Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:14:14 GMT

مشی استکبار تغییر ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۴۳۵۶

مشی استکبار تغییر ناپذیر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت هفته وحدت در فارس، با اشاره به حلول ماه ربیع الاول گفت: ماه ربیع، ماه شادی است و در فرهنگ ما هم گریه و حزن اندوه، و هم شادی و نشاط مشروع وجود دارد و لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه باید به شادی‌ها نیز توجه کنیم، تصریح کرد: نباید مارا نسل گریه و اندوه ببینند و باید در ایام عزاداری ناراحت و حزین، و در ایام شادی و اعیاد شاد باشیم.

رضایی با تبریک هفته نیروی انتظامی ضمن قدردانی از این نیرو‌های خدوم و زحمتکش، اذعان داشت: نیروی انتظامی یک نیروی چابک با حوزه مأموریتی گسترده است که با همه محدودیت‌ها در حیطه‌های انتظامی و امنیتی نظیر وقایع سال گذشته بسیار خوب عمل کرده و باید از آن‌ها تشکر کرد.

او افزود: در مواجهه با همه اتفاقات و ناهنجاری‌ها همواره نیروی انتظامی در صف اول است و از زحمات نیروی انتظامی استان فارس و شهرستان شیراز به جهت همکاری خالصانه در برگزاری ایام الله و مراسم در طول سال صمیمانه تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری وقایع یوم الله ۱۳ آبان نظیر تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، تقارن مبارک این روز با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت را به فال نیک گرفت و گفت: وحدت بین مسلمانان جهان و شیعه و سنی راه حل بسیاری از مشکلات جهان اسلام است.

رضایی با اشاره به تقارن یوم الله ۱۳ آبان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت: اینکه در آمریکا چه کسی رأی بیاورد اهمیتی ندارد، زیرا خط مشی استکبار تغییرناپذیر است و تنها روش آن‌ها در استعمار، صحنه گردانی، زورگویی و ظلم به ملت‌ها تفاوت می‌کند.

او توافق کشور‌های حاشیه خلیج فارس با رژیم جعلی اسرائیل را نشان ضعف و ذلت این کشور‌ها دانست و خاطرنشان کرد: کشور‌های خودفروخته حاشیه خلیج فارس این ننگ را تا ابد بر پیشانی خود گذاشتند.

رضایی با یادآوری تقارن آغاز هفته وحدت با یوم الله ۱۳ آبان اعلام کرد: امسال ضمن گرامیداشت هفته وحدت با حضور جمعی از برادران اهل تسنن در کنار برادران شیعی خود به عنوان نماد وحدت شیعه و سنی، برای به نمایش گذاشتن وحدت ملی در مبارزه با استکبار جهانی نیز شاهد حضور نمایندگان اقشار مختلف از جمله عشایر غیور، کارگران، دانشجویان، طلاب و روحانون، اصناف و بازاریان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان هفته وحدت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یوم الله ۱۳ آبان نیروی انتظامی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال بابت اتفاقاتی که در پایان بازی این تیم برابر آلومینیوم در اراک رخ داد و سوءتفاهم‌هایی را به‌وجود آورد، از نیروی انتظامی دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، در حاشیه بازی هفته بیست‌وسوم استقلال و آلومینیوم اراک اتفاقاتی رخ داد که باعث شد بین سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال و نیروی انتظامی سوءتفاهمی شکل بگیرد. ماموران نیروی انتظامی بر این باور بودند کاپیتان استقلال قصد دخالت در کار آنها را داشته است.

با این حال، امروز کاپیتان استقلال در مصاحبه‌ای ضمن تاکید بر پایبندی همیشگی به قانون، از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی دلجویی کرد.

وی درباره اتفاقات دیدار با آلومینیوم اظهار داشت: در تمام این سال‌ها که به شکل حرفه ای فوتبال بازی کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند. هیچ‌کس هنجارشکنی و بی‌قانونی از من ندیده است و هیچ وقت در کار ماموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می‌آیند دخالت نکردم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار ماموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

دیگر خبرها

  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین
  • سپاه: وحدت ملی پشتوانه امنیت کشور است