Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خانجانی دادستان عمومی و انقلاب استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه چند روز گذشته پدر و نامادری این پسر ۱۱ ساله با جسم بی جان او در منزل مواجه شدند افزود: اتفاق رخ داده را به پلیس آگاهی اطلاع دادند.

او با بیان اینکه خانواده نوجوان این ماجرا را خودکشی بیان کرد، اظهارداشت: در حال حاضر موضوع مهم و مورد بحث در این خصوص چالشی ست «مومو» که احتمال می‌رود برگرفته از این چالش باشد، اما نمی‌توان با قطعیت نتیجه را اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانجانی با اشاره به اینکه شبهات پرونده در دست بررسی است و پلیس آگاهی روی ابهامات مطرح شده کار می‌کند، گفت: طبق گفته‌ها نوجوان خود را حلق آویز کرده و این ادعا نیز باید بررسی شود.

دادستان عمومی و انقلاب همدان یادآور شد: پدر و نامادری نوجوان ۱۱ ساله اعتقاد دارند ممکن است خودکشی بر اثر تأثیر گرفتن از چالش مومو باشد، اما این ادعا هنوز مشخص نشده است.


خبر در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری همدان خودکشی نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند.

وی بیان داشت: خانواده این جوان اعلام کردند که این جوان با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست و عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی آغاز شد.

رستمی افزود: متأسفانه جسد این جوان در بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ هنوز مشخص نیست.

کد خبر 6081044

دیگر خبرها

  • سقوط نوجوان ۱۵ ساله از ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه
  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌