Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در مراسم صبحگاه عمومی کارکنان انتظامی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و شماری از مسوولان استانی با رعایت کلیه سازوکارهای بهداشتی برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: امروز نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت و مقبولیت فراوانی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه، اراذل و اوباش و محتکران اقلام بهداشتی قابل تقدیر است، اظهار داشت: زمانیکه در درون جامعه آرامش نباشد در بین مردم ناامیدی به وجود می آید بنابراین لازم است همه آحاد جامعه از جمله خبرنگاران و خود مردم در راستای آرامش درونی جامعه تلاش کنند.

رییس شورای تامین استان زنجان، تلاش خستگی ناپذیر و اخلاص را ۲ ویژگی ارزشمند و بارز کارکنان نیروی انتظامی دانست و افزود: رضایتمندی مردم و مسوولان و شاخص مطلوب امنیت در استان نشانگر تلاش خستگی ناپذیر کارکنان پلیس است.

حقیقی با اشاره به اینکه پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجاهدانه و شبانه روزی در خدمت مردم است، تصریح کرد : مبارزه مجاهدانه و شبانه روزی پلیس با فساد، قاچاق موادمخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت یکی از شاخص های برتر این نیرو است.

وی با اشاره به کشف ۷۰ میلیاردی کالای قاچاق و افزایش ۴۵ درصدی برخورد با اوباشگری و اراذل و اوباش، افزود:‌ اخلاق محوری، مردم مداری و جامعه محوری نیروی انتظامی باعث افزایش مشارکت مردم با پلیس و محبوبیت این نیرو در جامعه شده است.

حقیقی به نقش پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه و تاثیر امنیت در سرمایه گذاری های اقتصادی اشاره کرد و گفت: امنیت بالای استان زمینه ساز رشد سرمایه‌گذاری اقتصادی و رونق تولید در زنجان شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیز با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از گسترده ترین سازمان های حاکمیتی است که در خدمت مردم است، گفت: نیمه نخست امسال در سطح استان از ۳۳۰ هزار تماس شهروندان زنجانی با مرکز فوریت های پلیستی ۱۱۰ بیش از ۱۲۰ هزار مورد آن عملیاتی شده است.

سردار رحیم جهانبخش، افزود: نیروی انتظامی استان زنجان در سال ۹۸ بر اساس شاخص های ارزیابی صورت گرفته در تمامی آیتم ها و بخش ها با حمایت مردم، مسئولان و تلاش شبانه روز کارکنان، رتبه برتر را در بین یگان های انتظامی کشور کسب کرد که این افتخار، نشاط و امید را برای خدمت رسانی به مردم عزیز دو چندان کرده است.

وی با اشاره به ۱۰۰ ماموریت مختلف و متنوع پلیس، اظهار داشت: در کنار انجام این ماموریت ها همسنگر با مدافعان سلامت بدون کوچکترین چشم داشتی و در راستای انجام مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از اعمال محدودیت های ورود و خروج گرفته تا کشف اقلام بهداشتی احتکار شده، تلاش کردیم.

سردار جهانبخش به دستگیری ۲ هزار سارق در هفت ماهه سال جاری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در هفت ماهه سال جاری بیش از سه هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به راه اندازی و صدور پروانه کسب برای ۲ هزار واحد صنفی و تعویض ۲۰ هزار پلاک وسایل نقلیه افزود : حدود ۱۰ هزار نفر در این واحد های صنفی مشغول فعالیت شده اند.

برچسب‌ها استانداری زنجان امنیت انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان امنیت انتظامی زنجان استانداری زنجان امنیت انتظامی زنجان اخبار کنکور نیروی انتظامی استان زنجان نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و سال نو، قم را شهری متمایز و متعلق به جامعه تشیع دانست و اظهار کرد: قم مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است. بیش از ۸۰ هزار طلبه در حال فراگیری علوم دینی در سطوح مختلف هستند.

مرجع تقلید شیعیان، موقعیت قم را حساس برشمرد و افزود: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند که این وظیفه شما را مضاعف می کند، چرا که ضربه به قم، ضربه به عالم تشیع است.

وی بر آمادگی حوزه علمیه برای همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه می تواند در زمینه های مختلف بخصوص در مسئله حجاب با نیروی انتظامی همکاری نماید.

آیت الله مکارم شیرازی با خطیر دانستن وظایف نیروی انتظامی، اظهار کرد: پلیس از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

این مرجع تقلید، حفظ حجاب را واجب دانست و افزود: از سوی دیگر هم نباید این عمل با خشونت همراه شود، چرا که بهانه ای برای دشمنان و معاندان می گردد.

وی با اشاره به شب های قدر و شهادت امیرمؤمنان علی علیه السلام تصریح کردند: باید احترام این ایام رعایت گردد.

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه