Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته لیورپول در یک بازی سخت مقابل آژاکس با یک گل عجیب به برتری یک بر صفر رسید.

سرمربی لیورپول پس از این برد به انتقاد زمین چمن هلندی‌ها پرداخت و چمن ورزشگاه یوهان کرویف آره‌نا را متقلبانه خواند.

یورگن کلوپ پس از این برد در مصاحبه با BT Sport گفت: ما به اندازه کافی برای برد در این بازی خوب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک گل چیزی است که نیاز داشتیم. به نظرم جفت تیم‌ها می توانستند بازی بهتری ارائه دهند، بعضی اوقات بازی به لحظات دیوانه‌کننده می‌رسید.

کلوپ گفت: به نظرم زمین مسابقه واقعا اذیت کننده بود. بسیار گود و کمی هم گل‌آلود که هر 2 تیم را کاملاً خسته کرد.

وی ادامه داد: 3 روز گذشته این چمن به این شکل نبود، کاملا متفاوت بود و ما دیروز که در این چمن تمرین کردیم نیز اوضاع متفاوت بود. همین مشکلات را برای آژاکس هم ایجاد کرد.

سرمربی لیورپول اظهار داشت: ما نیاز داشتیم که گل بزنیم و این کار را کردیم. از موقعیت‌های خودمان استفاده زیادی نکردیم که این یک مقدار شرم‌آور است. آژاکس نیز یک موقعیت بسیار خوب داشت که توپ به تیر دروازه خود. وقتی شما یک بر صفر پیش باشی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

کلوپ گفت: با اینکه یکی از روزهای روشن فوتبال ما نبود ولی از این نتیجه راضی هستم زیرا که این مسابقات لیگ قهرمانان اروپاست و باید به پیروزی دست یابیم.

در دقیقه 60 کلوپ هر 3 خط تهاجمی خود یعنی صلاح-مانه و فیرمینو را بیرون کشید.

کلوپ در این خصوص گفت: این بازی مثالی خوب برای اینکه ما چگونه باید تلاش کنیم است. خوب نبودیم ولی دیوانه‌وار جنگیدیم. این نمایش در این روزها بسیار به ما کمک می‌کند. من واقعا به بازیکنان تازه نفس احتیاج داشتم و باید ساق‌های خسته بیرون می‌آمدند. همین شد که تعویض‌ها انجام شد. وقتی ما 5 تعویض داریم باید از آن استفاده کنیم.هندرسون نیز نباید 90 دقیقه بازی می‌کرد و با دستور کادر پزشکی به او 45 دقیقه بازی دادم.

کلوپ در خصوص جانشین فان‌دایک مصدوم یعنی فابینیو نیز گفت: من از عملکرد خوب او تعجب نکردم چون می دانستم او خوب بازی می‌کند. واقعا امشب خوشحالم، برای او خوشحالم که چنین اعتمادی به تیم و ما توانست بدهد. او حتی می‌تواند بهتر هم بشود. ما باید از زوح فابینیو و گومز استفاده کنیم و آنها هم باید با هم به خوبی سازگار شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تقلب زمین چمن لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است

از نگاه نویل، یورگن کلوپ تا همین‌جا هم در آخرین فصل حضورش در لیورپول، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. 

طرفداری | گری نویل بر این باور است که حتی اگر لیورپول در این فصل قهرمان لیگ برتر نشود، عملکرد آن‌ها زیر نظر یورگن کلوپ و بازیکنانش یک «دستاورد فوق‌العاده» محسوب می‌شود.

با شکست روز گذشته مقابل کریستال پالاس، لیورپول با توجه به لغزش بزرگ آرسنال مقابل استون ویلا، فرصت صدرنشینی را از دست داد تا منچسترسیتی رتبه اول را تصاحب کند. در هفته‌ای که قرمزهای آنفیلد طی دو بازی متوالی در آنفیلد شکست خورده‌اند، تردیدها در مورد خداحافظی یورگن کلوپ با جامی به جز لیگ کاپ، افزایش می‌یابد. با این حال، گری نویل باور دارد با توجه به سطح بازیکنان لیورپول، دستاورد مرد آلمانی تا همین حالا هم فراتر از انتظارات بوده است. کارشناس اسکای پیرامون فصل آخر کلوپ گفته است:

اگر به لیورپول نگاه کنید، هیچکس انتظار نداشت آن‌ها در این جایگاه باشند. اگر به من می‌گفتید لیورپول با پنج یا شش بازی باقی مانده، تنها دو امتیاز از منچسترسیتی عقب است، می‌گفتم هیچ شانسی وجود ندارد. به نظر من این یک دستاورد فوق العاده برای یورگن کلوپ بوده که لیورپول را به اینجا رسانده است. قبل از تعطیلات بازی‌های ملی گفتم و برخی از هواداران لیورپول از من انتقاد کردند، اما احساس می‌کردم آن‌ها با احساسات و به خاطر آخرین فصل حضور کلوپ، فقط با جان کندن دوام آورده‌اند.

اسطوره منچستریونایتد مستقیم به شکست لیورپول مقابل تیم محبوب او در اف‌ای کاپ اشاره می‌کند:

بعد از اینکه در اف‌ای کاپ مقابل منچستریونایتد حذف شدند، این روایت شکل گرفت که حالا که جام حذفی از دست رفته، می‌توانیم روی اروپا و لیگ تمرکز کنیم، و حالا بعد از خروج از لیگ اروپا (با توجه به شکست مقابل آتالانتا)، می‌توانیم روی لیگ تمرکز کنیم. اما به این شکل پیش نمی‌رود. با این حال، من همچنان فکر می‌کنم یورگن کلوپ بهترین عملکرد را از این تیم لیورپول و بازیکنانشان بیرون می‌کشد. و آنچه اکنون می‌بینیم، احتمالا همان چیزی است که آن‌ها هستند و تا این مقطع عملکردی فراتر از حد انتظار داشته‌اند.

نویل در پایان به عملکرد آرسنال و منچسترسیتی نیز اشاره کرد:

فکر می‌کنم در چند ماه اخیر آرسنال بسیار روان بازی کرده و منچسترسیتی نیز مثل همیشه چنین نمایشی دارد. در مورد لیورپول، احساس می‌کردید که آن‌ها همیشه در بین این سه تیم، کم‌انگیزه‌تر هستند، اما با تکیه بر شور و اشتیاق هواداران آنفیلد و آخرین فصل یورگن کلوپ، همچنان در کورس باقی مانده‌اند. آن‌ها به عوامل دیگری متکی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • رقابت آیندهوون با آژاکس برای جذب سرجینیو دست
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • عصبانیت کلوپ از شکست: احمق که نیستم!