Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار واحد را تکمیل کرده است، گفت: تقریبا پرونده این واحدها تمام شده و ۵۰ هزار واحد دیگر را تا پایان دولت به اتمام می‌رسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس گفت: برای مردم ما مسکن بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از آرامش و سکونت مردم در داشتن مسکن مناسب است. آنهایی که اجاره نشین بودند باید بهتر این موضوع را لمس می‌کنند.

وی ادامه داد: ساماندهی بافت‌های فرسوده به طور جدی در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است. مساله بعدی ساختن شهرک‌های جدید است. 

روحانی در مورد مسکن مهر گفت: برنامه دولت نهم و دهم برنامه ریزی برای ۲ میلیون و دویست هزار مسکن مهر بود اما ما وقتی دولت را تحویل گرفتیم حدود ۶۰۰ هزار واحد تکمیل شده بود و یک چیز نیمه تمامی انجام شده بود. دولت یازدهم و دوازدهم ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار واحد را تکمیل کرده است. تقریبا پرونده این واحدها تمام شده و ۵۰ هزار واحد دیگر را تا پایان دولت به اتمام می‌رسانیم. 

وی بیان داشت: اساس مسئله این است خانه توسط خود مردم با نقشه‌ای که دلشان می‌خواهد بسازند. برخی محله‌ها وقتی می‌روی کج و ماوج است و هارمونی ندارند. ما باید ساختمان‌ها را در کشور بر مبنای ۸ ریشتر مقاوم‌سازی کنیم. 

رئیس جمهور گفت: در مجموع قدم‌هایی که دولت‌های یازدهم و دوازدهم در بخش مسکن دربرداشته قابل قبول است اما می‌توانستیم قدم‌های بهتر و بلندتری را برداریم. امسال که سال جهش تولید است یک قدم مهم ما مسکن است. 

ادامه دارد...

   

منبع: دانا

کلیدواژه: یازدهم و دوازدهم هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال

 غفارزاده در جلسه شورای بهره‌برداری شرکت  آب منطقه‌ای که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت منابع آب تبریز اظهار کرد: متاسفانه نبود رینگ به دور کلانشهر تبریز تامین آب شرب سال قبل را مشکل‌ کرد در حال حاضر رینگ جنوبی شهر با ۲۶ کیلومتر مسافت به اتمام رسیده و در برنامه داریم تا رینگ شرقی را قطعا تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم بارش‌های اخیر با توجه به شرایط خشکسالی و عدم تبدیل بارش‌ها به رواناب تنها ۵۲ درصد مخازن سد‌های استان پر شده اضافه کرد: سال گذشته سال بسیار سختی بود و با تداوم شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها مواجه بودیم اما با مدیریت منابع و مصارف آبی توانستیم این بحران را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و شرب مدیریت کنیم.

وی با اشاره به برداشت‌های غیرمجاز و گاه مصرف بی‌رویه خاطرنشان کرد: علی‌رغم باور عمومی بارندگی‌های پراکنده روز‌های اخیر اثربخشی ناچیزی بر مخازن سد‌ها داشته که امیدواریم شهروندان با خودداری از مصارف غیرضروری یاریگر کارکنان صنعت آب استان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل