Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: باتوجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، تاکنون اقدامات موثر و خوبی در زمینه جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره شیوع کرونا در این مراکز انجام شده است.

او ادامه داد: با احتمال ناقل بودن برخی بیماران حتی بدون علائم و ریسک بسیار بالای انتشار بیماری، رعایت شیوه نامه های  بهداشتی برای حفظ سلامت کارکنان و همچنین ضدعفونی کردن مناسب و کامل تجهیزات دندانپزشکی به جهت سرایت نکردن  به افراد دیگر بسیار مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی میزان مراجعه و ارائه خدمات دندانپزشکی در شش ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته را حدود ۶۰ درصد کاهش داده است افزود: ۹۶۹۱ مورد معاینه و معالجه دارویی، ۹۲۱ خدمت پرکردن، ۹۴ مورد جرم گیری، ۱۰۶۳ خدمت جراحی و ۴۸۹۲ خدمت کشیدن دندان از اقدامات اورژانسی و ضروری حوزه دندانپزشکی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان طی شش ماهه ابتدای امسال بوده است.

اکرم تاکید کرد: درمقابله و مهار ویروس کرونا باید عزم همگانی وجود داشته باشد و تمامی مردم باید رعایت مناسب شیوه نامه‌های بهداشتی خصوصا زدن ماسک را جزء وظایف قانونی و اخلاقی خود بدانند.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی شیوه نامه بهداشتی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان