Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر جدید هشتگرد، ساخت ۶۹ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن کشور صبح پنجشنبه استان البرز با پیام رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی با میزبانی شهر جدید هشتگرد آغاز شد.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در آیین آغاز عملیات این واحدهای مسکونی گفت: تاکنون در مجموع تفاهم نامه ساخت ۷۷۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کشور منعقد شده است که از این تعداد ۳۷هزار واحد مسکونی ویژه نیروهای مسلح ، ۳۰ هزار واحد مسکونی مختص فرهنگیان و ۲ هزار واحد مسکونی دیگر برای کارگران کشور اختصاص یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز  ساخت ۱۲ هزار و ۹۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد استان البرز آغاز شد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: در مجموع ۵۳ هزار ۳۰۷ طرح اقدام ملی برای استان البرز پیش بینی شده است که ۲۱ هزارو ۷۷۲ واحد در شهر جدید هشتگرد ، ۲۹ هزارو ۱۵۵ واحد تکالیف اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرهای مختلف و ۲ هزارو ۳۸۰ واحد جز تکالیف بنیاد مسکن استان تعیین شده است.

وی ادامه داد: در ۲ نوبت که فرصت ثبت نام فراهم شد که ۴۵ هزار  ۷۳۴ نفر در استان البرز ثبت نام کردند که در مرحله اول حدود ۱۷ هزارو ۷۳۲ نفر پالایش شدندو با توجه به اهمیت تامین مسکن مردم با دستور استاندار البرز فراهم کردن سازوکارها برای ساخت مسکن انبوه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت : امروز ساخت ۱۲ هزارو ۹۶ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد  در زمینی به مساحت ۹۰۴ هزار متر مربع با پیام رییس جمهوری عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن مهر از سال ۸۷ در شهر جدید هشتگرد آغاز شده و قرار است تا پایان امسال پرونده  مسکن مهر با تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی به مردم در استان البرز بسته شود. همچنین پیش بینی می شود با واگذاری مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن جمعیت شهرجدید هشتگرد در افق ۱۴۰۴ از ۵۰۰ هزار نفر فراتر رود.

اصلانی بیان داشت : برای  ساخت ۱۰ هزار و ۲۸۱ واحد مسکونی طرح اقدام ملی  اداره کل راه و شهرسازی ۲۰۴ هزار متر مربع زمین در قالب ۲۵ پروژه تامین شده است و  بنیاد مسکن استان نیز  حدود ۷۱۶ واحد در قالب ۲ پروژه در زمینی به مساحت  ۴۱ هزارمتر مربع احداث خواهد کرد.

این مقام مسؤول اظهار داشت: این واحدهای مسکونی برای قشرهای مختلف مردم از جمله فرهنگیان، خانواده های معظم شهدا، کارکنان ادارات، نیروی انتظامی و کارگران احداث خواهد شد. 

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر جدید هشتگرد مسکن مهر طرح ملی مسکن پروانه اصلانی طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید هشتگرد هزار واحد مسکونی راه و شهرسازی استان البرز آغاز شد ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است

مجید صالحی امیر با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در حوزه مسکن و راهسازی به مردم خدمات ارائه می‌دهیم، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.
او با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی نیز در حوزه بازآفرینی شهری ساخته می‌شود، گفت: در حوزه مسکن حمایتی تاکنون ۵۵ هزار داوطلب تایید نهایی شده‌اند و شرایط لازم از جمله سبز بودن فرم (ج)، جهت بهره‌مندی از مزایای دولتی را دارند.

صالحی‌امیر گفت: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال ظرفیتی است که در طرح نهضت ملی مسکن به استان همدان اختصاص داده شده که تامین زمین مهمترین بخش و کار اصلی آن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه ۸۶ درصد از متقاضیان مسکن استان، در شهر‌های همدان و ملایر مستقر هستند، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن به سرعت در حال اجرا است گروه‌های کاری در همه بخش‌ها با پویایی همه جانبه فعال هستند.

صالحی امیر گفت: هم‌اینک اسکلت بندی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهرک جدید پرواز به پایان رسیده است و یک هزار و ۲۰۰ واحد آن در مرحله نازک کاری قرار دارد.

او گفت: تا تیرماه سال آینده ۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: زمین‌های مورد نیاز این واحد‌های مسکونی به طور رایگان به متقاضیان واگذار شده و ۵۰ درصد تخفیف پروانه ساخت و نظام مهندسی برای آن لحاظ شده است.

صالحی امیر با بیان اینکه تاکنون برای ۱۲ هزار و ۹۹۱ واحد مسکونی زمین‌هایی رایگان برای ساخت خانه‌های گروه ساخت واگذار شده است، گفت: به ۱۳ هزار و ۷۳۱ واحد مستقیم ساخت دولت نیز زمین رایگان اختصاص داده شده است و هدف دولت این است زمین‌هایی رایگان برای ساخت واحد‌های گروه ساخت به مردم واگذار کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تملک اراضی شهر جدید اکباتانا نیز تا پایان فصل بهار صورت می‌گیرد این شهر جدید قابلیت ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی و سکونت ۱۲۰ هزار نفر را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • رئیس جمهور: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس