Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال پیش فصل لیگ برتر کشور به میزبانی اهواز در روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و ۴۹ داور منتخب خوزستانی در لیگ‌های کشور در حضور فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال زیر نظر کمیته داوران هیئت فوتبال مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تست‌های آمادگی جسمانی کشوری با توجه به رعایت اصول بهداشتی، در هیئت‌های فوتبال استان‌ها با حضور نماینده دپارتمان داوران انجام می‌شود و از داوران شایسته خوزستانی تقاضا شد تمرینات آمادگی جسمانی خود را به طور مرتب و مدوام انجام دهند تا این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران داوران فوتبال آمادگی جسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از شب گذشته جلسه هماهنگی و تقسیم کار در اهواز برگزار و از طرفی امکانات صنایع و نیروهای انسانی دستگاه‌های خدمات رسانی و نیروهای بسیج هماهنگ و آماده‌باش اعلام شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: در سایر نقاط استان مشکل خاصی نبود فقط به دلیل وزش شدید باد و رعد برق و قطع درختان و افتادن تیره برق در ایذه، برق و آب بخشی مناطق قطع شد که مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش جهادی نیروها گفت: کار دفع آب‌های سطحی در بخش‌های مختلف شهر اهواز به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده به زودی انجام می‌شود.

وی درباره وضعیت راه‌های بین شهری گفت: ریزش مقطعی جاده داشتیم که آوار برداری شد. جاده برخی روستاهای اندیکا و ایذه و سردشت دزفول در بخش‌های کوهستانی مسدود شده که نیروها در حال بازگشایی مسیر هستند.

خانچی گفت: در این دو روز بیش از ۵۱۰ خانوار توسط هلال احمر خوزستان امداد رسانی شده است که علاوه بر این مسأله اسکان مسافران نوروزی را در اولویت داریم و در جبهه‌های مختلف نیروها پای کار هستند تا آب‌گرفتگی زودتر رفع شود.

کد خبر 6062834

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • جشن گرگیعان در خوزستان
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است