Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جان بابایی، در نخستین جلسه کمیته ملی پزشکی از راه دور که با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و دیگر اعضای کمیته برگزار شد، گفت: ارائه خدمات به صورت الکترونیک گام بسیار بلندی در حوزه سلامت کشور بوده است. با استفاده از خدمات دوراپزشکی مردم از راه دور ویزیت و مشاوره خواهند شد. همچنین خدمات تشخیصی از جمله ارسال مدارک تصویربرداری نیز از طریق این ظرفیت پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین دسترسی مردم افزایش می‌یابد.

وی افزود: این امکان در بیش از ۴۲ نقطه کشور فراهم شده و امیدواریم بزودی با تلاش و کوشش دانشگاه‌ها و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم شاهد برقراری این نوع سرویس دهی در نقاط کم برخوردار و برخوردار برای ویزیت و مشاوره بیماران باشیم.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه استفاده از این زیرساخت در شرایط بحرانی اپیدمی کرونا می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود، افزود: اولویت کنونی ما خدمات از راه دور به بیماران سرپایی است و دومین بحث ارائه خدمات مشاوره از راه دور برای بیماران بدحال در آی‌سی‌یو است. در گام‌های بعدی این خدمات تسری یافته و شامل بیماران خاص و سایر حوزه‌ها خوهد شد.

کد خبر 5054119

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم جان بابایی دوراپزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سیما سادات لاری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی تهران سلامت زنان سازمان بیمه سلامت سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیمارستان تغذیه سلامت روان راه دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان