Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون گلف از فعالیت های صورت گرفته برای همگانی کردن گلف خبر داد.

جام مینی گلف کارکنان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالیمپیک به ابتکار فدراسیون گلف و با همکاری معاونت های فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، و توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و با شرکت ۱۰۰ نفر از کارکنان ورزش در دو گروه خانمها و آقایان، در محل باشگاه مینی گلف مینیاتور بوستان ملت تهران از ساعت ۹ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برگزاری این مسابقه گفت: مسابقات جام کارکنان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک امروز در زمین مینی گلف مجموعه ورزشی انقلاب به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی برای اولین بار در فدراسیون گلف درحال برگزاری است.

او افزود: تصمیم گرفتیم برای کارکنان سیستم ورزش یا بدنه جامعه ورزش مسابقات مینی گلف را طراحی کرده و امروز در حال اجرای آن هستیم.

جمشیدی گفت: مینی گلف جزو رشته های زیرمجموعه گلف است که آموزش اولیه برای ضربه زدن به توپ و شروع حداقلی این رشته با نیم ساعت آموزش به دست می آید. بنابراین، این ورزش قابلیت همگانی شدن داشته و فدارسیون  در بحث همگانی کردن مینی گلف به شدت تلاش و کار می کند.

دبیر فدراسیون گلف گفت: در راستای همگانی کردن این رشته،  سایت های مینی گلف را در کل کشور افزایش دادیم . در سال ۹۶، ۲۳ سایت  مینی گلف در سراسر ایران وجود داشت که اغلب هم استاندارد نبود. اما اکنون موفق شدیم سایت های مینی گلف را به تعداد ۵۵ عدد برسانیم. این تعداد را در سطح کشور و در طی دو سال به بیش از دوبرابر رساندیم.

او در خصوص افزایش سایت های مینی گلف گفت: تقریبا همه‌ی استان های ایران اکنون دارای سایت های مینی گلف بوده و نمی توان استانی را نام برد که اکنون فاقد سایت مینی گلف باشد. در حقیقت همگانی شدن این موضوع برای ما اهمیت بالایی دارد.

دبیر فدراسیون گلف اضافه کرد: این مسابقه به مناسبت گرامی داشتن هفته تربیت بدنی برای اشخاصی است که در سیستم وزرات ورزش کشور زحمت می کشند. در این دوران کرونا امکان برگزاری اکثر رشته ها نیست اما رشته مینی گلف از چند خصوصیت برخوردار بوده که یکی از آنها رعایت فاصله اجتماعی است زیرا که طبق قوانین مینی گلف اطرافیان بازیکن هنگام ضربه زدن باید از او ۲ متر فاصله داشته باشد.

او در آخر گفت: به دلیل اینکه این رشته هوازی نبوده، بازیکنان می توانند از ماسک استفاده کنند و امروز هم از ماسک استفاده شد. حتی برای رعایت بیشتر پروتکل ها از تونل ضدعفونی کننده با حمایت شرکت کیمیا فام بهره گرفته شد. امروز پروتکل ها بالاتر از حد استاندارد بود چرا که حتی توپ ها با دستگاه ضد عفونی شد. همچنین این رشته در فضای آزاد برگزار شد که خیالمان را از پروتکل ها راحت کرده است. امیدواریم که بتوانیم ساعت های مفرحی را برای شرکت کنندگان ایجاد کنیم. در آخر امیدوارم  چندساعتی که ما میزبان این جام هستیم  برای  شرکت کنندگان دقایق خوب و مفرحی را رقم بزنیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دبیر فدراسیون گلف سایت های مینی گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال امشب _سه‌شنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بایرن مونیخ و آرسنال

لیگ قهرمانان اروپا (بایرن مونیخ - آرسنال) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745398

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • پایان مسابقات مینی فوتبال شهرستان فلارد
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی