Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محسن حاجی میرزایی» روز پنجشنبه در آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۵۰۹ هزار واحد مسکونی با دستور رییس‌جمهوری، با اشاره به اینکه به جای واژه کلنگ‌زنی «خشت‌گذاری» را پیشنهاد دادیم که واژه مثبت‌تری است،  افزود: زنان سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی، کسانی که بیش از ۲۰ سال سابقه دارند دارای اولویت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرط استفاده از این طرح این بود که فرهنگیان از خدمات وزارت راه استفاده نکرده باشند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ۱۸ استان و ۶۶ شهرستان اجرا می شود، گفت: پیمانکار بسیاری از این طرح تعیین شده و عملیات اجرایی آنها آغاز شده تا  فرهنگیان عزیز از این خدمات بهره‌مند شوند.

حاجی میرزایی ادامه داد: فرهنگیانی که می‌خواهند از این خدمت استفاده کنند نیازمند یک آورده اولیه هستند که با همکاری با بانک ملی ایران این کار انجام شده و ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار ۱۲ درصدی در نظر گرفته شده است. این اعتبار برای تمام فرهنگیانی که مشمول این طرح شدند به عنوان آورده اولیه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ارزیابی همکاران من در وزارت آموزش و پرورش این بود که انصافا وزارت راه و شهرسازی در این حرکت بسیار مهم در کنار فرهنگیان بود و به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان از رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و هم از تمامی معاونین ایشان سپاسگزاری می‌کنم.

آیین آغاز بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی طرح‌های ملی وزارت راه‌وشهرسازی در قالب ۵۰۹ هزار واحد مسکونی طرح‌های «اقدام ملی مسکن» و «مسکن مهر» در سراسر کشور صبح روز پنجشنبه -اول آبان ماه- با ارتباط تصویری حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آغاز شد.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی مسکن وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان وزارت راه و شهرسازی مسکن وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان اخبار کنکور وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار اردل گفت: در این طرح برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تایید نهایی دارند.
شکوهی افزود: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج سایت مسکونی در حال اجرا است.
به گفته وی همچنین ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان اردل افتتاح شد.
شهرستان اردل در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن