Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بهمن دیزل به عنوان بزرگترین تجاری ساز کشور در سال جهش تولید توسعه کاربری‌سازی، جهش تولید بیش از ۲۰۰ درصدی و داخلی‌سازی حدود 65 تا 75 درصد برند شیلر را در برنامه دارد و هم‌اکنون این مجموعه برای ۵۷1 نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

محمد محمدی مدیرعامل بهمن دیزل در نشست خبری با موضوع برنامه های توسعه این شرکت با اشاره به توسعه فضای تولیدی در راستای توسعه محصول گفت: کارخانه بهمن دیزل دارای فضای 16 هکتاری بود و با افزایش حجم تولید، کارخانه مجاور به عنوان سایت 2 خریداری شد و اکنون فضای 33 هکتاری را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اظهار کرد: امسال آزمایشگاه های جدید مطابق با استاندارد 17025 و سالن PDI افتتاح می شود. همچنین برای سومین سال پیاپی رتبه اول را در شاخص بهره وری در حوزه وسایل نقلیه تجاری و گرید A در زمینه طراحی و ساخت انواع کاربری های عمومی ، خاص(آتشنشانی و امداد و نجات) و خدمات شهری را کسب کردیم.

توسعه کاربری سازی در بهمن دیزل

سید محسن مرتضوی قائم مقام مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به اینکه بهمن دیزل در سال 95 با خصوصی سازی، پیشرفت و توسعه بسیاری به خصوص در حوزه محصولات داشته است، گفت: فضای بهمن دیزل قبل از خصوصی سازی80هزار متر مربع بود و پس از خصوصی سازی فضایی به همان متراژ به آن افزوده شد.

مرتضوی از توسعه محصولات بهمن دیزل خبر داد و گفت: امسال برنامه ورود به بازار محصولات سنگین، فوق سنگین و کشنده را داریم.

قائم مقام مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به اینکه از سال 96 واحد کاربری سازی به این مجموعه افزوده شد، اظهار کرد: فعالیت کاربری سازی با کاربری ایزوله و یخچالی آغاز شد و به مرور زمان با تجهیز سالن تولید و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز به طراحی و ساخت انواع کاربری های عمومی و خاص پرداخته است.

مرتضوی اظهار کرد: کاربری در بحث ایمنی خودرو بسیار مهم است و نصب غیر استاندارد امکان بروز حوادث جاده ای را به همراه دارد. خودروهای بهمن دیزل با کاربری های تولیدی این شرکت و مطابق با استانداردهای شاسی به بازار عرضه می شوند و امکان تولید هر کاربری مطابق با نیاز مشتری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری طراحی و ساخت پنل تزریق اتوماتیک و یونیت یخچالی بهمن انجام شده است، بیان کرد: ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻓﺰاﯾﺶ ﻓﺮوش ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﺠﺎري ﺑﻬﻤﻦ دﯾﺰل و ﻧﯿﺎز ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮي ﻫﺎي ﺳﺎﺧﺖ آن و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ اﻧﻮاع ﮐﺎرﺑﺮي ﺑﺎ اﻓﺰاﯾﺶ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺣﺪود 2000 دﺳﺘﮕﺎه در ﺳﺎل، فضای سالن سه برابری اختصاص داده شده و اکنون درﺣﺎل ﺗﺠﻬﯿﺰ اﯾﻦ ﺳﺎﻟﻦ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻣﺎﺷﯿﻦ آﻻت ﺟﺪﯾﺪ در راﺳﺘﺎي اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي است.

مرتضوی گفت: در ساخت همه کاربری های بهمن دیزل استقرار صحیح اتاق بار بر روی کامیونت، عایق زیر اتاق بار، استفاده ازمواد اولیه استاندارد مرغوب، PT و آسترED برای جلوگیری از پوسیدگی بدنه خودرو، استفاده از چراغ ها و شبرنگ های E-MARK دار مورد توجه قرار می گیرد.

قائم مقام مدیرعامل بهمن دیزل در خصوص کاربری آتش نشانی توضیح داد: با ظرفیت های متفاوت در سال گذشته برای کامیون 6، 8، 18 و 26 تن به سبد محصولات کاربری افزوده شد. بهمن دیزل با گذراندن مراحل اخذ استاندارد و انجام تست های لازم، تنها شرکت دارای گواهی استاندارد تولید خودرو با کاربری آتش نشانی در کشور است و اولین شرکتی است که بصورت تشویقی و دارا بودن مطلوبیت محصول، مجوز درج علامت استاندارد بر روی پلاک محصولات آتش نشانی خود با نام تجاری بهمن را دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا شیلر کامیونت جهش تولید بهمن دیزل خدمات پس از فروش چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا بهمن دیزل کاربری سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی

مدیرعامل پتروشیمی شیراز با اشاره به چشم‌انداز روشن صنعت پتروشیمی ایران، نوآوری و خلاقیت را کلید فتح بازارهای جهانی دانست.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت پتروشیمی شیراز، احمدرضا حیدرنیا در یک نشست خبری ضمن تشریح دستاوردها و برنامه‌های آینده این شرکت، بر لزوم اتخاذ رویکردی نو برای مقابله با چالش‌های پیشِ رو و حضور موفق در عرصه رقابت بین‌المللی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه، همچنان ظرفیت‌های عظیمی برای رشد و توسعه دارد، اظهار کرد: ما با تکیه بر دانش و تخصص داخلی و توان جوانان نخبه می‌توانیم قله‌های موفقیت را در این صنعت فتح کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در ادامه با برشمردن موانع موجود در مسیر پیشرفت صنعت پتروشیمی یادآور شد: مواردی مانند فرسودگی تجهیزات، کاغذبازی‌های اداری، نوسان‌های ارز و کمبود نقدینگی، مانند سرعت‌گیرهایی هستند که حرکت رو به جلو این صنعت را کُند می‌کنند.

حیدرنیا بر ضرورت رفع این چالش‌ها تأکید و تصریح کرد: باید با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و برنامه‌ریزی دقیق، این موانع را از سر راه برداریم و زمینه را برای جهش تولید و صادرات محصولات پتروشیمی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: برای استفاده حداکثری از این فرصت، باید به‌دنبال راه‌حل‌های نوآورانه و خلاقانه برای تولید محصولاتی با کیفیت برتر و قیمت تمام‌شده رقابتی باشیم. همچنین لازم است با توسعه زیرساخت‌های صادراتی و تسهیل فرایندهای مرتبط، حضور خود را در بازارهای جهانی بیش از پیش تقویت کنیم.

لزوم سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز با تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه، استفاده از فناوری‌های نو، توسعه سبد محصولات با تمرکز بر محصولات با ارزش افزوده بالا، توجه به مسئولیت‌ اجتماعی و حفظ محیط‌زیست و استقرار نظام‌های مدیریت نو و کارآمد گفت: برای بقا و پیشرفت در بازار جهانی، صنعت پتروشیمی ایران باید به‌دنبال راهکارهای نوآورانه و خلاقانه در دو بخش مدیریت و محصولات و خدمات باشد.

حیدرنیا با تأکید بر لزوم استفاده از تجارب افراد کارآمد و خلاق در این حوزه افزود: برای نوآوری در این صنعت، باید از تجارب افراد کارآمد و خلاق در این حوزه بهره ببریم، همچنین باید با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی همکاری و از تازه‌ترین دستاوردهای علمی و فناورانه در این صنعت استفاده کنیم. افزون‌براین، باید با استقرار نظام‌های مدیریت نوین و کارآمد، فرایندهای تولید و خدمات خود را بهینه کنیم و بازدهی را افزایش دهیم.

فرصت طلایی حضور تولیدکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه بازارهای جهانی پتروشیمی گفت: با توجه به رشد تقاضا برای محصولات پتروشیمی در سطح جهانی، فرصتی طلایی برای حضور مؤثرتر تولیدکنندگان ایرانی در این بازارها فراهم شده است.

مدیرعامل شرک پتروشیمی شیراز معتقد است بازارهای جهانی پتروشیمی در چند سال آینده رشدی مطلوب و خیره‌کننده را تجربه خواهند کرد و این رشد، به‌ویژه در کشورهای در حال توسعه بیش از دیگر کشورها مشهود خواهد بود.

حیدرنیا افزود: این موضوع سطوح رقابتی در تولید را ازسویی و کسب بازارهای مختلف از سوی دیگر را افزایش خواهد داد و سبب می‌شود تولیدکنندگان و غول‌های پتروشیمی جهان در سال‌های آینده برای کسب این بازارها از راهبردهای نو، متنوع و کالاهای باکیفیت‌تر و با هزینه کمتر استفاده کنند.

وی در پایان گفت: در چنین مسیری آینده تولیدکنندگان ایرانی که با چالش‌های مختلف در زمینه تولید و صادرات روبه‌رو هستند چگونه خواهد بود؟ از چالش‌های حوزه خوراک گرفته تا حمل‌ونقل و موانع مرتبط با سیاست‌های دولتی و… موضوعاتی هستند که مانند یک سرعت‌گیر در این مسیر رقابتی عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد
  • نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل
  • تداخلات چهار پلاک ثبتی در اراضی کشاورزی قم رفع شد