Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@06:21:11 GMT

افزایش صادرات طی نیمه دوم امسال

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۵۰۵۷

وزیر صمت گفت: شرایط برای افزایش صادرات کشور در ۶ ماهه دوم سال جاری فراهم است. ناطقان: به نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مشترک با وزرای نفت، جهاد کشاورزی، رئیس بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و گمرک، اظهار داشت: شرایط برای افزایش صادرات کشور در ۶ ماهه دوم سال جاری فراهم است و با تدبیر می‌توانیم در خصوص تأمین کالاهای اساسی، مایحتاج ضروری مردم و همچنین مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید گام‌های خوبی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به دستور رئیس جمهوری در خصوص هماهنگی دستگاه‌ها برای افزایش صادرات و همچنین تأمین کالاهای مورد نیاز کشور، این جلسه تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: پیام ویژه این جلسه هماهنگی کامل تیم اقتصادی دولت و وزرای اقتصادی برای مواجهه با اقدامات دشمن در جنگ اقتصادی تحمیلی است. منبع: مهر برچسب ها: افزایش صادرات ، نیمه دوم سال ، وزیر صمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش صادرات نیمه دوم سال وزیر صمت افزایش صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم که امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده، شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع‌پور اظهار کرد: برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

کد خبر 6087374

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • ۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم