Web Analytics Made Easy - Statcounter

بییست و نهمین برنامه افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های ملی با عنوان «تدبیر و امید برای جهش تولید» روز پنجشنبه، یکم آبان‌ماه با حضور رییس‌جمهور و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس برگزار شد.

خبرگزاری میزان - محمد اسلامی در آئین بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی درخصوص وضعیت بهره برداری از واحدهای مسکن ملی گفت: خدای متعال را شاکرهستیم که اکنون توانستیم یکی از مهمترین تکالیف دولت که مبحث فراهم کردن مسکن است را به سرانجام رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: امروز توفیق داریم از خط تولید پیوسته مسکن که نشانگر یک جریان پایدار تولید مسکن است بهره برداری کنیم و این برای ما مهمترین اقدام است. اگر ساز و کار مناسب فراهم باشد طرح مسکن ملی می تواند به صورت پایدار سهم به سزایی در اقتصاد کشور داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: امروز از نقطه آغاز یعنی تهیه نقشه و زمین تا ساز و کار ساخت و تعیین و معرفی متقاضی، اجرا، اتمام و تحویل پروژه را شاهد هستیم. این یکی از مهمترین اهدافی بود که ما با تدبیر دولت دنبال کردیم تا بتوانیم جریان تولید مسکن در کشور را با مصون‌سازی از همه آفت‌هایی که کشور را تهدید می‌کند ایجاد کنیم.

وی با اشاره به ۴۰ درصدی بودن سهم مسکن از سرمایه ناخالص کشور تاکید کرد: سهم مسکن از تولید ناخالص ملی ۲۰ درصد و در تولید اشتغال ۱۳ درصد است و به اندازه کافی جایگاهی ارزشمند برای اداره قدرتمند اشتغال و تولید را در اختیار دارد؛ همه نهاده‌های آن داخلی است و از هیچ عامل بیرونی متاثر نیست. بنابراین اگر ساز و کارها سیاست ها و برنامه ها به گونه ای کاملاً شفاف پابرجا باشد اعتماد سازی و اعتماد آفرینی صورت گیرد این حرکت می تواند سهم خود در اقتصاد را زنده پویا و بانشاط نگه دارد.

 

تکمیل می شود...

بیشتر بخوانید: اتمام عملیات ساختمانی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی زلزله‌زده

 

برچسب ها: مسکن ملی وام ودیعه وزارت راه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن ملی وام ودیعه وزارت راه و شهرسازی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است