Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:34:50 GMT

خلعتبری: انتقال علی کریمی به سپاهان؟ بی خبرم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۵۱۶۵

خلعتبری: انتقال علی کریمی به سپاهان؟ بی خبرم

بازیکن سپاهان می گوید تمام تلاششان را می کنند تا در انتهای این فصل یک هدیه به هوادارانشان بدهند.

  به گزارش "ورزش سه" محمدرضا خلعتبری در خصوص شرایط سپاهان گفت: تمرینات خوب و  بدنسازی فشرده انجام میدهیم. دیروز هم تهران بودیم و تست پزشکی انجام دادیم. امروز هم با  سایپا بازی کردیم. احساس می کنم کارهای لازم را برای شروع لیگ  انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در خصوص به تعویق افتادن بازی های لیگ ادامه داد: تیم هایی که با برنامه ریزی کار کردند کار برایشان با این موضوعی که اتفاق افتاده سخت شده و این قضیه به نفع آنها است که تمریناتشان را  دیرتر آغاز کردند. واقعا شرایط خیلی خوب نیست و امیدوارم زودتر این مشکل حل  و روزهای سخت تمام شود اما لازمه اش این است که مردم مسایل بهداشتی مربوط به کرونا را   رعایت کنند.


بازیکن زردپوشان اصفهانی در خصوص بازی هفته اول رقابتهای لیگ  مقابل گل‌گهر و  قرار گرفتن امیر قلعه‌نویی نویی  مقابل تیم سابقش عنوان کرد: امیر خان چند سال سرمربی سپاهان بوده و نتایج  قابل قبولی گرفته .تیم ما هم بازیکنان خوبی جذب کرده و ۹۰ درصد بازیکنان سابق هم حفظ شدند. این مسائل در فوتبال طبیعی است و  همیشه بازیکن و مربی انگیزه‌های خود را دارند. اما تیمی که هدف داشته باشد به موفقیت می‌رسد.


این بازیکن در خصوص شایعه پیوستن علی کریمی به سپاهان گفت:  واقعا در جریان این قضایا نیستم!

 

خلعتبری در پایان افزود: امیدوارم با مدیرعاملی آقای ساکت و مربیگری و نویدکیا همه چیز خوب پیش برود و شرایط مساعدی  در کنار هم تیمی هایم داشته باشیم و بتوانیم هدیه خیلی خوبی در انتهای فصل به هواداران سپاهان  بدهیم.

فولادمبارکه سپاهان نقل و انتقالات 1399 محمدرضا خلعتبری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان نقل و انتقالات 1399 محمدرضا خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس