Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا شریفی نژاد پیش از ظهر پنج شنبه در نشست رونق تولید و رفع موانع تولید شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه کمیته پایش تولید در سطح استان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و واحدهای تولیدی را رصد می‌کند، بیان کرد: این کمیته سعی دارد تا از واحدهای تولیدی سطح استان حمایت کند تا بتوانیم شاهد جهش تولید باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیرساخت‌هایی مانند آب و گاز و برق برای واحدهای خصوصی تولیدی در سطح استان سمنان و به خصوص میامی از مسائل مهمی هستند که مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی به وجود آورده‌اند.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: سعی داریم در سطح استان با حداقل زمان ممکن، مشکلات واحدهای تولیدی را رفع کنیم تا به ارتقای اقتصادی شهرستان‌هایی مانند میامی دست یابیم از سوی دیگر نیاز داریم تا در بخش تسهیلات از ظرفیت بانک‌های استان به خوبی استفاده کنیم.

شریفی نژاد با بیان اینکه علی رغم مشکلات باید تلاش مضاعفی داشت تا کمترین اختلال در نظام تولید را نیز شاهد نباشیم، افزود: باید نکاتی که در جلسات مصوب می‌شوند التزام عملی داشته باشند تا بتوانیم تولید را حمایت کنیم.

کد خبر 5054138

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری میامی رونق تولید استانداری سمنان ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد واحدهای تولیدی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باهدف تسهیل در تولید و رفع موانع،  امروز رئیس کل دادگستری استان از یک واحد صنعتی و اقتصادی بازدید کرد.

در این بازدید چندساعته مشکلات پیشرو مطرح و برروند تسهیل در افزایش میزان تولید کارخانه تاکید شد.

کارخانه روغن نباتی کرمان در حال حاضر بیش از ۴۰۰نفر پرسنل ثابت دارد و سالیانه بیش از ۱۰۰ هزارتن انواع روغن‌های خوراکی را تولید  می کند.

رفع مشکل حمل و  نقل برای انتقال تولیدات موجود در این کارخانه به بازارهای مصرف کشور از مهم‌ترین مواردی بود که امروز رفع شد.

سال گذشته با تلاش و پیگیری دادگستری استان از تعطیلی ۶۵ واحد تولیدی جلوگیری شد و زمینه اشتغال جدید برای هزار و ۴۱۹ نفر نیز فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه