Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اندیشکده شورای امور بین‌الملل روسیه» در مقاله‌ای به تحریم‌های یکجانبه و فشارهای اقتصادی ظالمانه آمریکا بر ایران اشاره کرده و نوشت که با وجود فشار تحریمهای واشنگتن، امید به زندگی در ایران حفظ شده و این فشارها تاثیر چندانی بر زندگی مردم این کشور نداشته است.

به گزارش ایرنا، «الکساندر کوزنتسف» استاد دانشگاه «روابط بین‌الملل مسکو» وابسته به وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) در مقاله‌ای که در سایت اندیشکده شورای امور بین‌الملل این کشور (اندیشکده نزدیک به مراکز تصمیم ساز روسیه) نوشت: ایرانی‌ها با وجود فشار تحریمهای ظالمانه آمریکا، دیدگاه مثبتی در مورد آینده و پیشرفت و ترقی کشورشان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله به امکان تحولات مثبت در ایران اشاره شده است که در آینده در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی ممکن است، رخ دهد.

نویسنده مقاله خاطرنشان کرد: اکثریت مردم ایران همچنان به ارزش‌های معنوی و روحانی توجه دارند و با وجود فشار تحریمهای آمریکا، به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتماد دارند و به معیارهای دین اسلام پایبند هستند.

در مقاله اندیشکده شورای امور بین‌الملل روسیه آمده است: مردم ایران می‌خواهند تا وضعیت کشورشان در درازمدت با ثبات باشد و اصولی که جامعه بر آن استوار شده، تغییر نکند.

کوزنتسف نوشت: تکیه بر ارزش‌های معنوی، در وهله اول احساس افتخار و غرور به میراث تاریخی و مذهبی و سنت‌های فلسفی ایران امکان می‌دهد که تحولاتی که در عرصه سیاسی این کشور رخ می‌دهد به صورت نرم و برنامه‌ریزی شده باشد و از چارچوب‌های تعیین شده، خارج نشود.

در این مقاله همچنین به فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران اشاره شده که به بهانه‌های واهی و بدون تایید شورای امنیت سازمان ملل وضع شده تا به زعم کاخ سفید، اعتراضات مردم ایران را برانگیزد و واشنگتن بتواند از این رهگذر به اهداف سیاسی و منطقه‌ای خود و همراه کردن دولت ایران با سیاست‌های توسعه طلبانه‌اش دست یابد.

لینک کوتاه: asriran.com/0039mC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روسیه ایران مردم ایران بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است

رئیس جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنمی، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود سازد و تنها دولت یهودی در جهان را محو کند.

وی همچنین مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی دارای فناوری و آموزش لازم برای دفاع از اسرائیل است.

رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کندبایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه استبایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شددرخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره

جو بایدن همچنین نوشته مجلس نمایندگان آمریکا باید لوایح مربوط به امنیت اوکراین، اسرائیل و کمک به فلسطینی ها را تصویب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است
  • روسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه است
  • بازگشت ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • زورآزمایی روسیه و آمریکا در شورای امنیت این بار به نفع ایران
  • ما قورباغه در آب جوش نیستیم
  • نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند